یک فعال صنعت چاپ در نمایشگاه دبی:
لازم بود اطلاع رسانی و تبلیغات بیشتری در این زمینه صورت بگیرد


وزیری: صنعت چاپ ایران ظرفیت جهانی شدن را دارد سید علیرضا وزیری معتقد است صنعت چاپ کشور ما این ظرفیت را دارد که به بهترین نحو توانایی هایش را در عرصه جهانی به نمایش گذارد.
به گزارش اخبار چاپ و به نقل از خبرگزاری مهر، سیدعلیرضا وزیری که در دهمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی دوبی حضور دارد به خبرنگار مهر گفت: ما به دلیل اینکه نمایندگی خاورمیانه و ایران یک شرکت خارجی را برعهده داریم ، نتوانستیم بخش ایران و خاورمیانه را از یکدیگر تفکیک کرده و در پاویون ایران هم غرفه داشته باشیم . به همین دلیل غرفه‌ای مستقل در اختیار داریم.
وی ادامه داد: البته من با دیدن نام و پرچم ایران بر بالای پاویونی که تدارک دیده شده است احساس سربلندی کردم چراکه صنعت چاپ کشور ما این ظرفیت را دارد که به بهترین نحو توانایی‌هایش را در عرصه جهانی به نمایش گذارد.

این فعال امور چاپ ضمن مثبت ارزیابی کردن حضور متمرکز شرکت های ایرانی در نمایشگاه تاکید کرد: این اتفاق که برای نخستین بار و به همت اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران صورت گرفته گام خوبی برای حضور بین‌المللی صنعت چاپ کشورمان است ولی باید تداوم یابد.

به گفته وی لازم بود اطلاع رسانی و تبلیغات بیشتری در این زمینه صورت می گرفت به گونه‌ای که شرکت‌های فعال در زمینه چاپ و بسته بندی همگی از این فرصت مطلع می‌شدند.

وزیری که در دوره پیشین این نمایشگاه نیز حضور داشته تاکید کرد: این‌طور که به نظر می رسد در دوره پیشین شرکت‌های معتبر جهانی حضور فعال‌تری داشتند و همچنین فضای نمایشگاه هم وسیع تر بود.

وی در پایان اینگونه توصیه کرد: اگر می خواهیم در دوره بعدی حضور جدی تری داشته باشیم لازم است از همین امروز برای آینده برنامه ریزی کنیم و اینگونه نباشد که در آستانه برپایی هر نمایشگاه تصمیم به شرکت بگیریم.

پاویون ایران در فضایی به وسعت 102 مترمربع جدیدترین دستاوردها و تولیدات صنعت چاپ کشور را به جهانیان عرضه می‌کند.

دهمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی دوبی، تا پنج شنبه 26 اسفند ادامه خواهد داشت.
منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ سه شنبه ۲۴ اسفند
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۹ بيست و چهارم اسفندکلیدها : نمایشگاه دبی


احمدی

این همه تبلیغات برای چیست ؟ بنده در نمایشگاه امسال حضور داشتم , این یک گالری بیشتر نبود , به نظر من نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران پتانسیل قوی تری برای شرکت های خارجی و حتی ایرانی صادرکننده دارد . نمایشگاه دوبی را در کمتر از 3 ساعت می توان بازدید نمود . نمایشگاه کوچک که دیگر اعتباری ندارد . تقریبا هیچ کدام از تولیدکنندگان بین المللی به صورت مستقیم شرکت نکرده بودند . این می شود مثل نمایشگاه تهران. مشتری ها هم به دلیل وضع بد سیاسی منطقه از آفریقا و آسیا به این کشور سفر نکرده بودند. راهروهای خالی و خلوت این نمایشگاه بسیار کسالت آور بود . حتی خود اماراتی ها نیز به این نمایشگاه دیگر می آیند . امیدوارم اتحادیه ها با برگزاری خوب نمایشگاه تهران , حباب نمایشگاه دوبی را برای همیشه بترکانند . و نمایشگاه چاپ تهران با این وسعت شرکت کننده به عنوان بزرگترین نمایشگاه چاپ منطقه شناسانده شود .





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: