مركز هنرهای تجسمی خبر داد:
جشنواره تجسمی نوروز برگزار می شود


جشنواره هنرهای تجسمی نوروز در رشته‌های عكاسی، گرافیك و خوشنویسی 2 تا 30 فروردین ماه سال 1390 برگزار می‌شود

به گزارش اخبارچاپ و به نقل از روابط عمومی مركز هنرهای تجسمی: جشنواره هنرهای تجسمی نوروز در رشته‌های عكاسی، گرافیك (پوستر - كارت پوستال) خوشنویسی (نستعلیق، شكسته، نسخ و ثلث و نقاشی خط) برگزار می‌شود و انتخاب آثار برای این جشنواره آغاز شده است.
در رشته عكاسی كه مهلت ارسال آثار به پایان رسیده است 1861 اثر از 327 عكاس به دبیرخانه ارسال شد و كار انتخاب آثار توسط داوران این رشته فخرالدینی، افشین بختیار و علی رضا كریمی صارمی آغاز شده است.
مهلت ارسال آثار در رشته‌های گرافیك و خوشنویسی نیز شنبه 20 اسفندماه پایان یافت و ابراهیم حقیقی، كوروش پارسانژاد و امیرعبدالحسینی داوران رشته گرافیك و نصرالله افجه‌ای، محمد حیدری، اسفندیار ستارپور، احمد عبدالرضایی و علی تن آثار خوشنویسی را برای این جشنواره انتخاب می‌كنند و اسامی هنرمندانی كه آثارشان به جشنواره راه می‌یابد در سایت www.ivanorooz.ir قرار می‌گیرد.
جشنواره هنرهای تجسمی نوروز از سوی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همكاری مركز هنرهای تجسمی، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، فرهنگسرای نیاوران و بنیاد فرهنگی، هنری رودكی 2 تا 30 فروردین برگزار می‌شود و آثار منتخب در فرهنگسرای نیاوران و برج آزادی به نمایش گذاشته می‌شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۲۲ اسفند
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۹ بيست و دوم اسفندکلیدها : جشنواره تجسمی نوروز برگزار می شود


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: