معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنایع ومعادن:
هدفمند کردن یارانه ها باعث ایجاد رقابت سالم در بخش صنعت شده است


معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنایع ومعادن گفت:هدفمند کردن یارانه ها سبب ایجاد رقابت سالم دربخش صنعت ومعدن کشور و افزایش زمیته رشد در تمامی شاخص های این بخش شده است .

به گزارش اخبار چاپ به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران ، وجیه الله جعفری با بیان این مطلب در چهل وششمین سفرهای استانی هیات دولت در استان بوشهرافزود : با ارزیابی های انجام گرفته پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها ، تاثیرات این طرح بر بدنه بخش صنعت ومعدن بسیار مثبت بوده است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: وزارت صنایع ومعادن از دو سال قبل از آغاز قانون هدفمندی یارانه ها اقدام به تشکیل یک ستاد اجرایی کرد که با آغاز اجرای هدفمندی در بسته های مختلف تسهیلات بلند مدت ، کوتاه مدت و موردی ، در آن پیش بینی شده است و به صورت روزانه در این ستاد پیگیری می شود تا اهداف مورد نظر در این طرح را اجرایی کند .
جعفری اظهار امیدواری کرد با اصلاح ماده 14 قانون قانون معادن که 65 درصد حقوق دولتی را به وزارت صنایع ومعادن بر می گرداند بتوانیم در انجام ماموریت های این وزارتخانه گام های محکم تری برداریم.
وی خاطر نشان کرد: در این صورت در سال آینده می توان بخش عمده ای از این اعتبار را صرف تجهیز و نوسازی ماشین آلات معدنی و ایجاد ارزش های افزوده دراین واحدها کرد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۹ اسفند
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۹ نهم اسفندکلیدها : هدفمند کردن یارانه ها


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: