ماجرای خواندنی در صنعت چاپ
نامه رسان مدیر شرکت چاپ شد


راب میهالیک که یک نامه رسان بود با تلاش بسیار توانست مدیر شرکت Snap Homebush Bay شود.

 به گزارش اخبار چاپ، وی از زمان شروع به کار در صنعت چاپ و رساندن سفارش‌های مشتریان به آن‌ها همیشه رویای این را در سر می‌پروراند که روزی مدیر شود.
او خود می گوید: "من فهمیده بودم که راه انداختن کاری که مال خودم باشد آن چیزی است که باید به عنوان هدف بلندمدتم قرار دهم.

به گفته وی تولد بچه اولش انگیزه‌ای برای رسیدن به این تصمیم شد. او که در شهرآدلاید استرالیا به کار مشغول شده بود، به همراه همسر و فرزند تازه متولد شده‌اش، برنادت، به سیدنی بازگشت و با بازگشت به نیو ساوث ولز همکاری با شرکت Snap را آغاز کرد .

ماهیلیک در این مورد می‌گوید: من این فرصت را موقعیت مناسبی برای آموختن تجربه بیشتر در مورد اداره کردن یک نمایندگی دیدم و نهایتا در موقعیت خوبی قرار گرفتم تا بتوانم شرکتSnap  خودم را به را بیندازم ."

وقتی   Snap Homebush Bay برای خرید در دسترس قرار گرفت، Mihalic این فرصت را در هوا ربود: " من می‌دانستم که این یک فرصت عالی در زمانی مناسب است و من بالاخره می‌توانم تجارتی از آن خودم راه بیندازم ."

و اکنون که Mihalic شرکت خود را به راه انداخته می‌داند که این تازه آغاز سفر است: "حالا زمان هیجان‌انگیزی برای من و خانواده‌ام است و من بی‌صبرانه منتظرم که قدم بعدی را در حرفه چاپم بردارم ."

 

 

 

 

 

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ شنبه ۱۷ مرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ هفدهم مردادکلیدها : راب Snap Homebush Bay


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: