شب گذشته و در مجموعه فرهنگی آزادی:
مراسم اختتامیه دهمین دوره مسابقات صنعت چاپ کشور بر گزار شد


این مراسم با حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهمن دری معاون فرهنگی وزیر ارشاد برگزار شد و در پایان برگزیدگان این دوره از مسابقات تندیس بلورین و لوح تقدیر دریافت کردند.

به گزارش اخبار چاپ: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم با بیان اینکه مکتب نورانی اسلام باید در ظاهری زیبا و جذاب به جهان عرضه ارائه شود تاکید کرد: محصولات و كارهای تولیدی ایران با تاسی از قرآن با ظاهری زیبا و باطنی عمیق به اقصی نقاط دنیا صادر خواهد شد و صنعت چاپ نقش بسزایی در امور اقتصادی ایران دارد.

حسینی با اشاره به اینکه در آینده نزدیك شاهد رشد و بالندگی صنعت چاپ كشور خواهیم بود، اظهار داشت: ایران اسلامی می تواند با استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های موجود در عرصه چاپ پیشگام در منطقه و عرصه های بین المللی باشد.

وی افزود: امیدواریم همینطور که در رشته های مختلف رو به پیشرفت هستیم با نگاه به آینده و با تکیه بر گذشته درخشان خود در مسیر درست گام برداریم.

در ادامه این مراسم از برگزیدگان صنعت چاپ كشور در حوزه‌های مختلف لیتوگرافی، چاپ و صحافی تجلیل شد.
گفتنی است مرحله نخست داوری این مسابقات از 16 بهمن ماه با حضور کارشناسان صنعت چاپ آغاز شد و در نهایت از میان 1500 اثر، 30 اثر به عنوان آثار برگزیده معرفی شدند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ پنج شنبه ۵ اسفند
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۹ پنجم اسفندکلیدها : مراسم اختتامیه دهمین مسابقات صنعت چاپ کشور


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: