چند خبر کوتاه
اخبار دنیای گرافیک


آثار فرزاد ادیبی در موزه امام علی، نمایشگاه فروش پوسترهای ده تن از طراحان گرافیک ایران و از سرگیری فعالیت نخستین سایت تخصصی نمایشگاه مجازی طراحان گرافیک ویترین روز رویدادهای جدید دنیای گرافیک هستند

آثار فرزاد ادیبی در موزه امام علی به نمایش در می‌آیند
در این نمایشگاه که در روز جمعه ۲۹ بهمن ماه از ساعت ۱۷ افتتاح می‌شود پوستر‌ها، طرح جلد‌ها و تصویرسازی های این هنرمند به نمایش در خواهدآمد.
علاقه مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به آدرس خیابان ولیعصر، روبروی بزرگراه نیایش، بلوار اسفندیار، شماره ۳۵ مراجعه نمایند.
لازم به ذکر است که این نمایشگاه تا ۱۱ اسفند ماه دایر خواهد بود.
                                                           


از ایران به دانمارک
«از ایران به دانمارک» عنوان نمایشگاه فروش پوسترهای ده تن از طراحان گرافیک ایران، به انتخاب آریا کسایی است که از ۲۹بهمن تا ۱۴ اسفند ۱۳۸۹ در گالری «بی اند کِی» شهر کپنهاگ به نمایش در خواهد آمد.
طراحان حاضر در این پروژه «کسری عابدینی»، «شهرزاد چنگلوایی»، «هما دلورای»، «وحید عرفانیان»، «فرهاد فزونی»، «آریا کسایی»، «محمد خداشناس»، «مرتضی محلاتی»، «پیمان پورحسین» و «ایمان راد» می‌باشند. 
                                                                 


ویترین روز فعالیت خود را از سر گرفت
نخستین سایت تخصصی نمایشگاه مجازی طراحان گرافیک ویترین روز پس از مدتی وقفه فعالیت خود را آغاز نموده است.
‫ویترین روز برگزار کننده نمایشگاه‌های بین‌المللی از طراحان گرافیک دنیا است و رویدادهایی نظیر نمایشگاه‌های گروهی، کارگاه‌های آموزشی و معرفی طراحان گرافیک را منعکس می‌کند.‬
لازم به ذکر است، رونمایی مجدد از سایت ویترین روز با نمایشگاهی از آثار لئوناردو سونولی ‫اهل تیریسته، ایتالیا و‬ ‫عضو اتحادیه بین‌المللی طراحان گرافیک (AGI) ‬در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
                                                                  

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۲۵ بهمن


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: