اسفند ماه سال جاری صورت می‌گیرد:
دیدار مدیران کل ارشاد استانها با معاون امورفرهنگی وزیر ارشاد


همایش سالانه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها اسفند ماه سال جاری در تهران با حضور و سخنرانی بهمن دری معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

به گزارش اخبارچاپ و به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی:
آیین گشایش این همایش امسال با سخنرانی معاون امور فرهنگی در تهران برگزار می‌شود
در این همایش علاوه بر بررسی کلیات اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته در سال جاری ٬برنامه‌های فرهنگی کشور در سال 1390 بصورت یک سند راهبردی و در قالب تفاهم نامه تنظیم خواهد شد .
بنابر این گزارش بررسی فعالیت‌های استانها و ارائه گزارش عملکرد ادارات کل استانها از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این همایش است .
در این مراسم یک روزه علاوه بر مدیران کل ارشاد استانها ٬کارشناسان و معاونین ادارات کل نیز حضور خواهند داشت .
این گزارش حاکی است حمایت معاونت امور فرهنگی در خصوص برگزاری نمایشگاه‌های کتاب٬ نمایشگاه‌های تخصصی و موضوعی کتاب٬ برگزاری همایش‌های استانی در قالب بزرگداشت مشاهیر و مفاخر استان ٬حمایت از کتب ارزشمند٬ خرید کتاب و تخصیص سهمیه کتاب برای تجهیز کتابخانه‌های عمومی‌٬ نحوه حمایت از اهالی قلم در شهرستان‌ها٬ برپایی مسابقات کتابخوانی٬ گسترش فرهنگ و ادبیات دینی و داستانی٬ حمایت از فرهنگ دفاع مقدس٬ صدور بن کارت الکترونیک برای دانشجویان٬طلاب و اهالی قلم و.... از مهمترین مفاد تفاهمنامه های منعقد شده بین معاونت امور فرهنگی و ادارات کل ارشاد استانها بشمار می‌آید .
همچنین پی‌گیری مصوبات فرهنگی سفرهای استانی دولت از عناوین برنامه های این همایش ذکر شده است .

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۲۴ بهمن


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: