جهانگیر رضایی در گفتگو با اخبار چاپ با اشاره به کیفیت آثار ارائه شده از سوی تهرانیها عنوان کرد:
امید زیادی به اینکه جزء برگزیدگان باشیم نداریم


امکانات شهرستانها به اندازه تهران نیست .به عقیده بنده مسئولین باید این مسئله را در نظر گرفته و آثار ارسالی از شهرستانها را جداگانه داوری کنند.

رئیس اتحادیه چاپخانه داران قم در مصاحبه با بهناز حسینی خبرنگار اخبار چاب نشست بهمن دری با جمعی از مدیران اتحادیه های صنعت چاپ را چنین ارزیابی کرد: نشست در رابطه با حل مسائل و مشکلات این صنعت همیشه بوده؛ اما آنچه این نشست را متفاوت می‌کرد حضور بهمن دری "معاون امور فرهنگی ارشاد" بود. بهمن دری از پیشنهادات ارائه شده از جمله «تشکیل شورای سیاست گزاری متشکل از وزارت بازرگانی، وزارت تعاون،.ارشاد و.اتحادیه چاپخانه داران در سه رسته چاپ، صحافی،لیتوگرافی» ،« آموزش در صنعت چاپ» و «تشکیل صندوق تعاون» استقبال کرد و در ارتباط با موارد فوق قول مساعدت داد.
جهانگیر.رضایی در ادامه افزود:با توجه به پیشینه‌ای که از جناب دری و یوسف افراش داریم به تغییرات قابل توجه در آینده نزدیک امیدوار هستیم.
وی همچنین در خصوص برگزاری دهمین جشنواره مسابقات صنعت چاپ اظهار داشت: امسال نیز همانند سال های گذشته در این جشنواره شرکت کرده‌ایم اما امید زیادی به اینکه جزء برگزیدگان باشیم نداریم. زیرا کیفیت کارهای ارائه شده از جانب استان قم به خوبی تهران نیست.
جهانگیر.رضایی در این رابطه افزود: البته این مسئله امری طبیعی است زیرا امکانات شهرستانها به اندازه تهران نیست .به عقیده بنده مسئولین باید این مسئله را در نظر گرفته و آثار ارسالی از شهرستانها را جداگانه داوری کنند.
رضایی از طرح طبقه بندی چاچخانه داران استان قم به خبرنگار اخبار چاپ گفت:این طرح یک سال و نیم است که با همکاری و همفکری اداره ارشاد و استاندارد در حال اجراست. بدین صورت که 43گزینه را انتخاب و برای چاپخانه‌ها ارسال کردیم تا چاپخانه‌ها با توجه به این گزینه ها خود را ارزیابی نمایند..
وی علت این درجه بندی را ایجاد انگیزه برای تلاش و بالا بردن سطح کیفیت و مطابق شدن برای استانداردهای مناسب به خصوص صادرات عنوان کرد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۲۳ بهمن
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۹ بيست و سوم بهمنکلیدها : جهانگیر رضایی رئیس اتحادیه چاپخانه داران قم


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: