در جلسه صبح امروز شرکت شهرک های صنعتی و اعضای اتحادیه چاپخانه داران قم مقرر شد:
افتتاح واگذاری زمین های شهرک چاپ از اول اسفند ماه


رییس اتحادیه چاپخانه داران استان قم از افتتاح واگذاری زمین های اولین شهرک صنعتی چاپ کشور در استان قم از اول اسفند ماه سال جاری خبر داد.

جهانگیر رضایی در گفتگو با اخبار چاپ ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: طراحی و جدول کشی این شهرک کامل شده و زیر ساخت ها و امکانات مورد نیاز برای این شهرک از قبیل آب و برق که از کوه سفید گرفته شده نیز تکمیل شده است و گاز کشی شهرک نیز به سال آینده موکول شده است.
وی با بیان این مطلب که قرار بوده این واگذاری از بهمن ماه سال جاری انجام شود اما به دلایل نامعلومی به تعویق افتاد گفت که در جلسه صبح امروز با افتتاح واگذاری ها در اول اسفند ماه سال جاری موافقت به عمل آمد.
گفتنی است چندی پیش هشتمین كارگروه شهرك صنعتی چاپ و نشر با حضور افراش مدیركل دفتر امور چاپ وزارت ارشاد، استاد مدیر كل ارشاد قم، مهندس آوری فرد رئیس سازمان صنایع قم و مهندس فرشچی مدیر عامل شركت شهرك های صنعتی و جمعی از چاپخانه داران قمی برای تعیین زمان افتتاح شهرک چاپ قم برگزار شده و مهندس جعفر فرشچی در ابتدای این كارگروه با اشاره به نزدیك شدن زمان آغاز بهره برداری از شهرك صنعتی چاپ برای افتتاح این شهرک در آینده ای نزدیک ابراز امیدواری کرد.
پیش از این نیز یوسف افراش مدیر كل امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه همزمان با استان قم در تهران نیز قرار بود این شهرك احداث گردد ولی اختلاف نظرها از آغاز كار در آنجا جلوگیری كرد متذکر شد:خوشبختانه در استان قم با ایجاد اهتمام و همراهی و همدلی تمام مسئولان استان سبب گردید روند احداث این شهرك در قم پیشرفت خوبی داشته باشد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۲۰ بهمن
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۹ بيست بهمنکلیدها : افتتاح اولین شهرک صنعتی چاپ کشور در قم


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: