صبح دیروز و با حضور استاندار آذربایجان شرقی:
مجتمع صنایع بسته بندی چاپ تیراژه در تبریز افتتاح شد


استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد موضوعی که عرضه کالاهای ایرانی را در بازارهای جهانی به رغم کیفیت بالای این محصولات با مشکل مواجه می‌کند پایین بودن کیفیت بسته‌بندی است.

به گزارش اخبار چاپ احمد علیرضابیگی با بیان اینکه تاثیر صنعت‌گران و تلاش‌گران صنعت در رسیدن ایران جایگاه ممتاز کنونی در سطح بین‌المللی دارای اهمیت خاصی است به نقش دولت در این میان اشاره و تصریح کرد: دولت به این مساله به خوبی واقف است و به همین جهت تسهیلات مناسبی را برای افزایش بهره‌وری در موضوع صنعت پیش‌بینی کرده است.
بیگی با اشاره به اهمیت موضوع بسته‌بندی کالاهای تولیدی گفت: موضوعی که عرضه کالاهای ایرانی را در بازارهای جهانی به رغم کیفیت بالای این محصولات با مشکل مواجه می‌کند پایین بودن کیفیت بسته‌بندی است.
وی ادامه داد: از همین رو استفاده از فناوری‌های نوین در واحدهای چاپ و بسته‌بندی جهت ارتقای کیفیت بسته‌بندی محصولات تولیدی کشور ضروری است.
استاندار آذربایجان شرقی شرایط برای فعالیت در عرصه بسته‌بندی را در استان مناسب دانست و تاکید کرد: این صنعت با اشتغال‌زایی و بهره‌وری خواهد توانست در راستای توسعه اقتصادی کشور و استان موثر باشد.
وی حضور فرزندان شاهد در عرصه کار و تولید را امری مبارک برشمرد و گفت: پدران این عزیزان در گذشته در جبهه‌های حق علیه باطل جان‌فشانی کردند و امروز فرزندان آنها با اتکال معنوی به پدران شهید خود در عرصه کار و تلاش ظاهر شده‌اند.
گفتنی است احداث مجتمع بسته‌بندی تیراژه که بالغ بر 20 میلیارد ریال هزینه دربرداشته برای 30 نفر به طور مستقیم شغل ایجاد خواهد کرد.
این مجتمع با سرمایه بخش خصوصی و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در زمینی به مساحت یک هکتار به بهره‌برداری رسیده و با افتتاح آن جایگاه صنعت چاپ در استان ارتقا می‌یابد

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۲۰ بهمن
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۹ بيست بهمنکلیدها : افتتاح مجتمع چاپ تیراژه


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: