موسسه فرهنگی هنری صبا برگزار می‌کند
اهداءی جوایز و معرفی برگزیدگان


مراسم اهدای جوایز نخستین كارگاه طراحی (انسان- زیبایی) با معرفی برگزیدگان این كارگاه روز چهارشنبه بیستم بهمن در صبا برگزار می‌شود.
به گزارش اخبارچاپ و به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر، با برگزاری مراسم اهدای جوایز اولین كارگاه طراحی (انسان- زیبایی) در روز چهارشنبه بیستم بهمن ماه در این موسسه یك رخداد هنری در عرصه طراحی ، افق خود را به سوی استمرار ترسیم خواهد كرد. این مراسم روز چهارشنبه رأس ساعت 16 در سینما تك صبا با حضور استادان و هنرمندان و با معرفی برگزیدگان اولین كارگاه برگزار می‌شود. نخستین كارگاه طراحی (انسان- زیبایی) با مشاركت 4 دانشگاه هنری پردیس هنرهای زیبا (تهران)، هنر، علم و فرهنگ و سوره و با استقبال دانشجویان در آذر ماه جاری توسط این موسسه برگزار شد. این برنامه با ایجاد فضایی بانشاط و رقابتی در عرصه طراحی و بسترسازی فعالیت كارگاهی،‌ دانشجویی و مشاركتی در این هنر به شناسایی استعدادها و خلاقیت‌ها و رفع موانع و خلاءهای موجود در این عرصه پرداخت . محوریت بخشی به طراحی به عنوان هنری پایه‌ای و بنیادین در هنرهای تجسمی و نگاهی جدی‌تر به آن از دیگر اهداف اصلی این كارگاه و نمایشگاه بود.
اختتامیه اولین كارگاه طراحی (انسان- زیبایی) كه نمایشگاه آثار برگزیده آن به انتخاب هیأتی از اساتید 4 دانشگاه هنری شركت‌كننده در كارگاه در «خیال نو» برگزار شد با معرفی برگزیدگان، چشم‌اندازی تازه به استمرار این حركت خواهد گشود.
آدرس: خیابان ولی عصر- خیابان طالقانی غربی- خیابان صبا (مظفر) شماره 125

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۱۸ بهمن


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: