گفتگو با مقداد تکلوزاده عامل توسعه خوشه صنعتی خرمای بم
امسال چندین بسته بندی جدید به همراه خواهیم داشت


سال گذشته تنها با یک نوع بسته بندی در این نمایشگاه حاضر شدیم اما برای امسال چندین نوع بسته بندی جدید و مناسب که امکان تولید آنها در داخل کشور محیا شده است به همراه خواهیم داشت

مقداد تکلوزاده عامل توسعه خوشه صنعتی خرمای بم در گفتگو با بهناز حسینی خبرنگار اخبار چاپ در کرمان اظهار داشت: برای دومین سال متوالی، اسفند ماه سال جاری در نمایشگاه گلفود دوبی شرکت خواهیم داشت. کشورهای قطر، دوبی، عربستان، امارات و ... نیز در این نمایشگاه حضور دارند. سال گذشته اولین تجربه حضور ما در این نمایشگاه بود و با مشکلاتی از قبیل کمبود غرفه و نبود کاتالوگ مناسب برای ارتباط موثر با بازدیدکنندگان و معضلاتی از این دست روبرو بودیم.
مقداد تکلوزاده تصریح کرد: برای شرکت در نمایشگاه امسال ملزومات اولیه خود را فراهم کرده‌ایم تا با مشکلات گذشته مواجه نشویم؛ تهیه کاتالوگ چند زبانه یکی از این اقدامات است تا بتوانیم با بازدیدکنندگان ارتباط مطلوب برقرار کرده و محصولات خود را به بهترین نحو معرفی کنیم
وی افزود: در نمایشگاه امسال قدرتمند‌تر از سال گذشته ظاهر خواهیم شد. در سال گذشته تنها با یک نوع بسته بندی در این نمایشگاه حاضر شدیم اما برای امسال چندین نوع بسته بندی جدید و مناسب که امکان تولید آنها در داخل کشور محیا شده است به همراه خواهیم داشت .
عامل توسعه خوشه صنعتی خرمای بم بیان کرد: با وجود همکاری هایی که سازمان توسعه تجارت انجام می‌دهد باز هم از حمایت های لازم برخوردار نیستیم .باید گفت سازمان توسعه تجارت دیدگاه‌های مناسبی دارد و کارهای خوبی نیز در دست اقدام است؛ اما رویه کار به خاطر کاغذ بازی های فراوان آن بسیار مشکل است و به اصطلاح به کفش آهنی نیاز دارد که بعضا افراد از دریافت آن منصرف می‌شوند.
تکلوزاده در ادامه گفت: تجربه حضور در چهارمین فستیوال بین‌المللی خرما در ابوظبی که 3 ماه گذشته انجام شد گویای این مطلب است. متاسفانه به علت عدم اطلاع رسانی مناسب تنها به عنوان بازدید کننده در این نمایشگاه حضور داشتم؛ با وجود آنکه سفارت ایران نزدیک به محل نمایشگاه بود؛ ضعیف ترین غرفه ها را از کشور ایران شاهد بودیم.
وی خاطرنشان کرد: جای هیچ شبهه‌ای نیست که دوستان در سازمان توسعه تجارت قصد خدمت دارند اما باید دیدگاه های خود را در ارتباط با نحوه حضور در نمایشگاه‌ها تغییر دهند و تسهیلات و امکانات مناسب تری فراهم نمایند.
شایان ذکر است دومین پاویون تخصصی صنایع غذایی ایران هم زمان با شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی گلفود 8 الی 11 اسفند 89 در دوبی برگزار می‌شود.
در این نمایشگاه بیش از 3500 شركت از 81 كشور دنیا ، در فضایی بالغ بر71300 متر مربع حضور دارند. ورود به بازار بزرگ خلیج فارس، آفریقا و آسیای میانه، كشف محصولات جدید و شناسایی نوین ترین روشهای بسته بندی از دستآوردهای مهم این نمایشگاه محسوب می‌شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۱۶ بهمن


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: