درآخرین نشست هیات مدیره انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ:
با استعفای جلال ذکایی از ریاست هیات مدیره موافقت شد


در آخرین نشست اعضای هیات مدیره انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ، پس از ساعت‌ها بحث و بررسی و ارزیابی، سرانجام با استعفای جلال ذکایی رئیس هیات مدیره این انجمن، به ناچار موافقت شد.
اخبار چاپ: در آخرین نشست اعضای هیات مدیره انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ، پس از ساعت‌ها بحث و بررسی و ارزیابی، سرانجام با استعفای جلال ذکایی رئیس هیات مدیره این انجمن، به ناچار موافقت شد.
گمانه‌زنی‌ها حاکی است تمامی اعضای هیات مدیره انجمن با استعفای ذکایی مخالف بوده و خواهان ایجاد شرایطی جهت بازگشت وی بودند. لیکن مشغله فراوان کاری، تسهیل در اجرای برخی از سیاست‌های انجمن و بروز برخی مسائل شخصی موجب شد تا این استعفا پذیرفته شود. گفته می‌شود استعفای ذکایی از سمت ریاست هیات مدیره انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ و اصرار او بر پذیرش این استعفا از سوی اعضای هیات مدیره، اقدام دیگری از طرف ذکایی برای تقویت بنیان‌های انجمن بوده است.
گفتنی است جلال ذکایی کماکان در ترکیب هیات مدیره انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ حضور خواهد داشت و وی تنها از سمت ریاست این هیات کناره‌گیری کرده است. پس از بررسی چندین ساعته استعفای ذکایی، هیات مدیره انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ، به منظور جلوگیری از تأخیر در عرصه سیاست‌گذاری، بلافاصله نسبت به انتخاب رئیس جدید هیات مدیره اقدام نمودند.
احمد فروزیده انتخاب جدید اعضای هیات مدیره انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ بود. احمد فروزیده از این پس به عنوان دومین رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ فعالیت خواهد داشت. فروزیده از جمله چهره‌های شناخته شده صنعت چاپ کشور است. وی تاکنون در عرصه‌های گوناگون صنعت چاپ فعالیت نموده است. از آن جمله می‌توان به فعالیت‌های آموزشی به عنوان مدرس چاپ در مراکز دانشگاهی، فعالیت‌های صنفی به عنوان مدیر مجتمع چاپی 128 و بیش از 40 سال سابقه در عرصه فعالیت‌های صنفی صنعت چاپ اشاره کرد.
اخبار چاپ ضمن اعلام مراتب قدردانی و سپاس خود از جلال ذکایی، رئیس پیشین هیات مدیره انجمن، برای احمد فروزیده رئیس جدید این هیات مدیره و تمامی اعضای آن، آرزوی توفیق، سربلندی و موفقیت دارد.
منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۱۰ بهمن


سعید کلاری

با آرزوی موفقیت برای دوست, همکار واستاد ارجمندم جناب آقای فروزیده, امیدوارم که همیشه پیروز وسربلند باشید.





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: