همزمان با بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر:
دومین کتاب پوستر تئاتر منتشر شد


همزمان با بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، کتاب پوستر تئاتر منتشر می‌شود

به گزارش اخبارچاپ و به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر: آثار بخش پوستر‌ تئاتر بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در قالب کتاب نفیسی شامل بخش‌های: مسابقه پوستر‌های نمایش‌های صحنه‌ای، مسابقه پوستر‌های جشنواره و مروری بر مسابقات پوستر جشنواره تئاتر فجر همزمان با برگزاری بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منتشر می‌شود.
این کتاب دومین کتاب پوستر تئاتر ایران است و به بهانه ثبت و ماندگاری پوستر‌های شرکت کننده در این جشنواره در 160 صفحه و در قطع وزیری انتشار می‌یابد و همزمان با برگزاری بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.
شایان ذکر است جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در بخش‌های:عکس و پوستر تئاتر،چشم‌انداز تئاتر ایران،میهمان، بین‌الملل، خیابانی،تجربه‌های نو، مرورتئاتر ایران،پایان نامه‌های برتر دانشجویی، برگزیدگان تئاتر مناطق،پژوهش، نمایشنامه خوانی،جشنواره جشنواره‌ها و کارگاه های تخصصی از 16 بهمن تا 1 اسفند ماه برگزار می‌شود.
گفتنی است کلیه اطلاعات اخبار،گزارش‌های بخش‌های مختلف جشنواره بین المللی تئاتر فجر در وب سایت این جشنواره به نشانیwww.fitf.ir منتشر می‌شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۱۰ بهمن


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: