علیرغم وعده وزارت نیرو و پس از گذشت بیش از 7 ماه:
حمایتی از کارخانه‌های بسته‌بندی آب صورت نگرفته است


خردادماه سال جاری وزارت نیرو اعلام کرد از توسعه کارخانه‌های بسته‌بندی آب حمایت می‌کند اما پس از گذشت بیش از 7 ماه از این خبر، برخی فعالان صنعت آب معدنی می‌گویند هنوز از تحقق این وعده خبری نیست.

به گزارش اخبار چاپ: در پی وعده وزارت نیرو جهت حمایت از توسعه کارخانجات بسته‌بندی آب برخی فعالان این صنعت از تحقق این وعده ابراز بی‌اطلاعی می‌کنند.
مسئولین کارخانه آب معدنی پلور با بیان اینکه در این باره چیزی نشنیده است اظهار داشتند: عمده مشکلات بخش بسته‌بندی آب مربوط به تامین مواد اولیه بوده و این مواد به میزان کافی در اختیار کارخانجات آب معدنی قرار نمی‌گیرد.
وی افزود: به عنوان مثال از صد در صد میزان مصرفی مواد اولیه بطری آب معدنی PET پتروشیمی تنها 30 درصد این میزان را به کارخاه‌ها می‌دهند و 70 درصد مابقی را مجبوریم از بازار آزاد و با قیمت بسیار بالا تهیه کنیم .
در این میان انجمن تولید‌کنندگان آب معدنی نیز با اظهار بی‌اطلاعی از خبر حمایت وزارت نیرو در اظهار‌نظر مشابهی عمده مشکلات این صنف را تهیه مواد گرانولی دانسته که مسئولین شرکت‌های پتروشیمی‌ باید در اختیار شرکت‌های آب معدنی قرار دهند اما در حال حاضر این شرکت‌ها مجبورند این مواد را از بازار آزاد تهیه کنند.



منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۹ بهمن


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: