اصناف در اجرای هدفمندی یارانه‌ها نمره قبولی گرفتند


معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت بازرگانی گفت: اجرای موفق قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در کشور نشان‌دهنده همکاری و همدلی بالای اصناف و مردم با دولت بود که اصناف در این زمینه نمره قبولی گرفتند

به گزارش اخبار چاپ  محمد‌علی ضیغمی گفت: در مرحله اول اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها که به خوبی در سطح کشور انجام شد، مجموعه اصناف و بازاریان از این امتحان موفق و سربلند بیرون آمدند.
محمد‌علی ضیغمی اظهار داشت: اصناف همچون گذشته با همکاری گسترده و مناسب، دولت را در اجرای موفق این قانون به خوبی یاری کردند.

معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت بازرگانی، از اصناف و بازاریان خواست تا با توجه به تداوم اجرای این قانون و اعمال برنامه‌های مختلف طی پنج سال، همکاری خود با دولت را ادامه دهند.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت تشکل‌های غیردولتی به خبرگزاری مهر بیان داشت: تقویت و توسعه تشکل‌های غیردولتی از سیاست‌های مهم وزارت بازرگانی است که اصناف، تشکل‌های صنفی، اتحادیه‌ها و مجامع امور صنفی در همین راستا قرار دارند.

ضیغمی ادامه داد: نظر به اهتمام وزارت بازرگانی مبنی بر واگذاری امور اصناف به خودشان، این بخش غیردولتی می‌تواند در حوزه‌های مدیریتی در بازار نیز نقش اثرگذارتری را ایفا کند.

وی تاکید کرد: سیاست وزارت بازرگانی تعامل حداکثری با اصناف است و انتظار می‌رود تا آنان نیز با تقویت توانمندی‌های خود و کسب آمادگی بیشتر در این زمینه گام بردارند

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۴ بهمن


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: