صبا برگزار می‌کند:
نمایشگاه منتخبان اولین كارگاه طراحی انسان- زیبایی


استادان 4 دانشكده هنر به همراه نمایندگان صبا آثار منتخب اولین كارگاه طراحی (انسان- زیبایی) را برای راهیابی به نمایشگاه در محل موسسه صبا برگزیدند.

به گزارش اخبارچاپ و به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر: استادان اولین كارگاه طراحی (انسان- زیبایی) كه آذر ماه گذشته در این موسسه با مشاركت دانشجویان منتخب از 4 دانشكده هنر تهران برگزار شد. روز سه شنبه 28 دی ماه آثار راه یافته به نمایشگاه را انتخاب كردند.
احمد خلیلی فرد،‌ داریوش حسینی،‌ بامداد رضوانیان، جواد نوبهار و كارشناسان صبا به نمایندگی از دانشگاه های هنر، پردیس هنرهای زیبا (تهران)، موسسه آموزش عالی سوره و علم و فرهنگ در صبا حضور یافته و به انتخاب آثار جهت راهیابی به نمایشگاه پرداختند.
شایان ذکر است نمایشگاه آثار برگزیده این كارگاه شامل طراحی و عكس، روز سوم بهمن ماه سال جاری در نگارخانه «خیال نو» صبا با حضور كلیه علاقمندان گشایش خواهد یافت. همچنین به صاحبان آثار منتخب و راه یافته به نمایشگاه در اختتامیه ای كه پس از پایان آن برگزار خواهد شد جوایزی اهدا می‌گردد.
اولین كارگاه طراحی (انسان- زیبایی) برای نخستین بار بصورت متمركز و با مشاركت 4 دانشگاه هنری و استقبال چشمگیر دانشجویان هنر با هدف فراگیر شدن یكی از پایه‌ای ترین محورها و مبانی اولیه هنرهای تجسمی و بسترسازی جریان‌های نوگرا و خلاقه در هنر طراحی و شناسایی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در این هنر ماه گذشته در این موسسه برگزار شد.
موسسه فرهنگی هنری صبا در خیابان ولی عصر- خیابان طالقانی غربی- خیابان صبا- شماره 125 واقع شده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۲ بهمن


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: