شمس‌الدین حجازی در جلسه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد:
300 میلیون تومان در مصرف کاغذ صرفه‌جویی شد


رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از صرفه‌جویی 300 میلیون تومانی در مصرف کاغذ به دلیل راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری در این دانشگاه خبر داد

 به گزارش اخبار چاپ و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، شمس‌الدین حجازی در جلسه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قم با مدیرکل دفتر آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به فعالیت‌های انجام شده در حوزه فناوری اطلاعات اشاره کرد و گفت: این دانشگاه به عنوان یکی از دستگاه‌های موفق در راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری و گسترش سطح پوشش آن در سه واحد ستادی، 150 مرکز، شش بیمارستان و پنج دانشکده و با هزار کاربر توانسته در مدت 30 ماه افزون بر 300 میلیون تومان در کاغذ صرفه‌جویی کند.
وی با بیان اینکه راه رشد و ارتقای حوزه‌های مختلف به‌ویژه سلامت در کشور از بستر فناوری اطلاعات می‌گذرد، خاطرنشان کرد: با استفاده از شرایط فراهم شده در بستر وب در بسیاری از خدمات درمانی مانند تصویربرداری پزشکی و اورژانس 115 شاهد موفقیت‌ها و دستاوردهای بسیاری خواهیم بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه برای تحقق توسعه فرآیند IT امسال و همزمان با هفته دولت سیستم GPS و PACS در اورژانس 115 و بیمارستان شهید بهشتی قم افتتاح شده است، تصریح کرد: ایجاد سیستم GPS در حضور به موقع در صحنه حوادث و صرفه‌جویی در مصرف سوخت تاثیر گذار بوده است.
کیال رئیس اداره آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات این دانشگاه هم در این جلسه گزارشی از فعالیت‌ها، اقدامات و دستاوردها در این حوزه بیان کرد.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی همچنین با حضور در مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی قم از نزدیک به بررسی امکانات و زیرساخت‌های حوزه IT در این مرکز پرداخت.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۲ بهمن


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: