در محل ساختمان تهران اسکنر برگزار شد:
کارگاه ابزارهای کنترل کیفیت صنعت چاپ


عصر سه شنبه 28 دی ماه 1389 کارگاه آموزشی کنترل کیفیت چاپ که از مجموعه کارگاه های آموزشی حاشیه دهمین دوره مسابقات چاپ است در محل ساختمان تهران اسکنر با همکاری اتحادیه لیتو گرافان برگزار شد.
به گزارش اخبار چاپ، در این کارگاه یک روزه که در حاشیه دهمین دوره مسابقات چاپ کشور برگزار شد شرکت کنندگان در دو قسمت تحت آموزش های تئوری و عملی قرار گرفتند سیامک دری،محمد حسین رحیمی یگانه و مانی نورایی در قسمت اول این کارگاه که به صورت تئوری به بیان نکاتی درباره موارد تاثیر گذار بر دید رنگی پرداختند.
موارد بیان شده در این قسمت زاویه 45 درجه دید،تاثیرات استرس،سن،بیماری اشعه uv،مدل رنگی lab،ابزار کنترل پلیت،ابزار کنترل محصول چاپی و نوار کنترل رنگ بر دید رنگی را شامل می شد.
در قسمت دوم کارگاه که به صورت آموزش عملی برگزار شد شرکت کنندگان به سه گروه تقسیم شده و توسط مدرسان کارگاه نحوه کاربرد برخی از وسایل اندازه گیری رطوبت و قطر کاغذ به آنان آموزش داده شد.
شایان ذکر است یوسف افراش سرپرست دفتر امور چاپ،اعضای هیات مدیره اتحادیه و تعاونی لیتوگرافان،اعضای هیات مدیره انجمن واردکنندگان ماشین آلات صنعت چاپ و برخی از اعضای هیات مدیره و مدیر عامل انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ دراین کارگاه حضور داشتند.
منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۲۹ دي
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۹ بيست و نهم ديکلیدها : کارگاه کنترل کیفیت صنعت چاپ


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: