از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم
دومین جشنواره استانی صنعت چاپ در قم برگزار می‌شود


سرپرست معاونت فرهنگی اداره ‌كل ارشاد استان قم گفت: با برگزاری دومین جشنواره استانی صنعت چاپ، فعالان حوزه صنعت چاپ استان تجلیل می‌شوند


به گزارش اخبار چاپ و به نقل از فارس سیدرسول موسوی‌نژادیان امروز در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره صنعت چاپ در استان قم اظهار داشت: فراخوان برگزاری این جشنواره ارسال شده است.
وی افزود: این جشنواره به منظور شناسایی فعالان و آثار تولید شده در حوزه صنعت چاپ استان در بخش‌های چاپ، لیتوگرافی و صحافی برگزار می‌شود.
سرپرست معاونت فرهنگی اداره‌كل ارشاد استان قم خاطرنشان كرد: برگزاری جشنواره می‌تواند تحول جدی را در حوزه صنعت چاپ ایجاد كند.
موسوی‌نژادیان با اشاره به بخش‌های مختلف فراخوان این جشنواره یادآور شد: معرفی بهترین كار در عرصه چاپ، صحافی، لیتوگرافی، كانون تبلیغاتی، معرفی مدرن‌ترین دستگاه چاپ، معرفی بهترین مدیر چاپخانه، معرفی بهترین چاپخانه، صحاف، لیتوگراف و معرفی بهترین كارگر صنعت چاپ‌ بخش‌های مختلف این فراخوان را تشكیل می‌دهند.
وی خاطرنشان كرد: فرم‌ها و جداول ویژه شركت افراد و آثار طراحی شده و در اختیار اصحاب صنعت چاپ قرار گرفته است‌.
سرپرست معاونت فرهنگی اداره‌كل ارشاد استان قم بیان داشت: مهلت ارسال آثار 20 بهمن ماه اعلام شده است و تا اوایل اسفند ماه مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان در دستور كار اداره‌ كل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۲۹ دي


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: