پس از 2 سال صورت می گیرد
بانکوک میزبان PacPrint


نمایشگاه بین‌المللی PacPrint سپتامبر امسال در مرکز تجاری- نمایشگاهی بانکوک (BITEC)برگزار می‌شود. برگزارکنندگان مراسم می‌گویند این نمایشگاه در حالی برگزار می‌شود که بخش‌های بسته‌‌بندی و چاپ تایلند شاهد کارآمدی و خلاقیت روبه‌رشدی هستند که کلیدی برای ایفای نقشی قدرتمند در رقابت‌های جهانی به شمار می رود.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از آی گرفیکس، این مراسم که پاسخگوی نیاز هر دو بخش چاپ و بسته‌بندی خواهد بود، به هدف آماده‌سازی دست‌اندرکاران صنعت چاپ برای به دست آوردن توانایی‌های مهار بحران در دوره‌‌های چالش اقتصادی  برنامه‌ریزی شده است.
بدنبال نمایشگاه سال 2007، نمایشگاه بین‌المللی 2009 PacPrint  قرار است بار دیگر نظرجهان را به بازیگران اصلی و فعال این منطقه که با سرعت در حال رشد در زمینه چاپ و بسته‌بندی هستند جلب کند و ضمنا بازدیدکنندگان و تاجران بین‌المللی  را به تایلند بکشاند .
از بین حمایت‌کنندگان این نمایشگاه می‌توان به موسسه استرالیایی بسته‌بندی، موسسه بسته‌بندی هنگ‌کنگ، مرکز منابع چاپ هنگ‌کنگ، انجمن فعالان چاپ مالزی، انجمن بسته‌بندی سنگاپور و انجمن چاپ و رسانه سنگاپور اشاره کرد.
شایان ذکر است،برگزارکنندگان عقیده دارند بانکوک محل بسیار مناسبی برای برگزاری این مراسم است چرا که تایلند بیشترین پتانسیل رشد را در منطقه دارد و تبدیل به مرکزی بزرگ برای سرمایه‌گذاری و دروازه توزیع محصول به دیگر کشورهای همسایه و جهان شده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ دوشنبه ۱۲ مرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ دوازدهم مردادکلیدها : PacPrint تایلند بانکوک


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: