یحیی حمزه دانشیارو مدیر گروه دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران:
کارگاه آموزشی حلقه‌ی اتصال بین صنعت و دانشگاه


اخبار چاپ :کارگاه آموزشی زمینه کاربردی افزودنی‌های فرایند کاغذسازی با حضور دکتر . Shashang Bhartکارشناسان A.I.T تایلند روز دوشنبه 27 دی‌ماه سال جاری از ساعت 9 تا 12 در دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار شد.
 یحیی حمزه دانشیار و مدیر گروه صنایع چوب و کاغذ دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران در گفتگو با اخبار چاپ اظهار داشت:کارگاه آموزشی زمینه کاربردی افزودنی‌های فرایند کاغذسازی با حضور دکتر . Shashang Bhartکارشناسان A.I.T تایلند که یکی از موسسات آموزشی _ پژوهشی وابسته به سازمان ملل متحد است روز دوشنبه 27 دی‌ماه سال جاری در دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار شد.

وی افزود: کارشناسان و افراد صاحبنظر در حوزه کاغذ چوپ، اساتید مطرح دانشکده منابع طبیعی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی به همراه جمعی از مدیران کارخانه‌های بزرگ کاغذسازی مانند کاغذ پارس، حریر خوزستان ، کاوه، کاغذ مازندران و گیلان در این کارگاه آموزشی حضور داشتند و در خصوص کنترل آلودگی و برطرف نمودن به هنگام آن ، تمیزسازی و کاهش رسوبات در صنعت کاغذ به بحث و تبادل نظر پرداختند.

یحیی حمزه خاطر نشان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی در بخش آکادمیکی می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود را مرتفع نماید و کانال ارتباطی موثری بین صنعت و دانشگاه ‌شود، به خصوص اگر از اساتیدی که به تدریس در کشورهای دیگر پرداخته‌اند نیز استفاده شود. در این کارگاه یک روزه بسیاری از مدیران کارخانه‌ها سوالات خود را در این بخش از کارشناس مربوطه پرسیدند . 


منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ سه شنبه ۲۸ دي


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: