با موافقت بهمن دری :
20هزار جلد کتاب به کتابخانه مرکزی استان خوزستان اهدا شد


بهمن دری معاون امور فرهنگی وزازت فرهنگ و ارشاد اسلامی که به منظور شرکت در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب خوزستان به اهواز سفر کرده بود پس از مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه کتاب خوزستان و در بازدید از کتابخانه مرکزی این استان با اهدای 20هزار جلد کتاب به این کتابخانه موافقت کرد .
 به گزارش اخبار چاپ و به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اهدای این 20هزار جلد یه منظور تامین کتاب برای کتابخانه مرکزی استان و علاوه بر سهمیه استان بوده و با موافقت معاون امور فرهنگی صورت گرفته است .
بنابر این گزارش بهمن دری همچنین در آیین گشایش دو نمایشگاه عکس عاشورا و خوشنویسی" خط سرخ شهادت "که در این استان برگزاری می شود شرکت و سخنرانی کرد.
معاون فرهنگی وزیر ارشاد برپایی نمایشگاه عکس عاشورا و خط سرخ شهادت، ترویج و اعتلای فرهنگ و هنر دینی دانست و افزود : شناسایی و معرفی هنرمندان توانا، پرداختن به هنرهای نمادین، آیین ها و نمایش های مذهبی، توجه به تجربه های تصویری هنرمندان جوان، زمینه بسیار مناسبی برای ارتباط فرهنگی و تبادل تجارب هنری را فراهم می آورد
دری خاطر نشان کرد : این نمایشگاه ها تجلی عزم و اراده انسان ها است که می تواند سنگ بنای خوبی برای برپایی جشنواره ها و نمایشگاه های با شکوه تری در سطح استان و کشور باشیم.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۲۷ دي


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: