کامبیز خالقی در گفتگو با اخبار چاپ:
در نتیجه تلاش ها بسیار بخش مدیریت پروژه به عنوان یک اصل پپذیرفته شد


یکی از مدرسین صنعت چاپ معتقد است کارگاه های علمی که برگزار می شود می تواند به مرور زمان استاندارد چاپ در کشور را افزایش دهد

 کامبیز خالقی مدرس چاپ دانشگاه شماره 5 علمی کاربردی در گفتگو با اخبار چاپ درباره محورهای سخنرانی خود در کارگاه آموزشی گردش کار دیجیتال در واحدهای چاپی اظهار داشت: محور اصلی این سخنرانی مبانی مدیریتی در واحدهای چاپی است.
وی با بیان اینکه در واقع بررسی خواهیم کرد که چگونه می توان مبانی مدیریتی را وارد صنعت چاپ کنیم تاکید کرد: باید اصول حاکم بر مدیریت پروژه و مدیریت های حاکم بر فرآیند چاپ را تشریح کنیم.
وی افزود: مدیریت به شرطی موفق خواهد بود که بتواند بر اساس گردش کار انجام شود و در فناوری های جدید این گردش کاری به صورت دیجیتال خواهد بود.
خالقی با ذکر این نکته که این کارگاه ها با همکاری انجمن چاپ دیجیتال برگزار می شود جامعه هدف خود را به سه بخش تقسیم کرد و متذکر شد: بخش اول مصرف کنندگان صنعت چاپ و صنایع مرتبط هستند و بخش دوم را نیز تولیدکنندگان چاپی مثل مجتمع های چاپ تشکیل می دهند. وی بخش سوم را مهمترین بخش از شرکت کنندگان دانست و تصریح کرد:کسانی که پروژه های چاپی را آماده سازی می کنند یعنی مثلاً طراحان گرافیک از جمله افرادی هستند که در این کارگاه ها شرکت می کنند.
کامبیز خالقی درباره نتیجه برگزاری این کارگاه ها خاطرنشان کرد:خود من دوسال است که همایش های مدیریتی برگزار می کنم و احساسم این است که امسال برای اولین بار بخش مدیریت پروژه به عنوان یک اصل پذیرفته شده است.
این مدرس چاپ اضافه کرد: فکر می کنم یکی از تاثیرات برگزاری این همایش ها همین مسئله بوده که بخش مدیریت پروژه به عنوان یکی از بخش های اصلی پذیرفته شود و این امر نشان دهنده آن است که تلاش ما به ثمر نشسته و می بینیم که هر چقدر کار علمی بکنیم این مسئله به مرور زمان استانداردهای چاپ در کشورمان را افزایش خواهد داد.
لازم به ذکر است کارگاه آموزشی گردش کار دیجیتال در واحدهای چاپی با همکاری انجمن انجمن چاپ دیجیتال در تاریخ 29 دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد .

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۲۷ دي


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: