حسین یاراحمدی مدرس رشته ی چاپ
بهترین نتیجه ی این سمینارها تلنگری است که به ذهن شرکت کنندگان می‌خورد


یکی از اساتید رشته چاپ معتقد است سمینارهایی که در سال جاری برگزار می‌شود نسبت به سال های گذشته رویکرد بهتری دارد و می‌تواند تلنگری برای تغییر به ذهن شرکت کنندگان بزند
حسین یاراحمدی استاد رشته چاپ دانشگاه علمی کاربردی شماره 1 در گفتگو با اخبار چاپ درباره سمینارعلمی مدیریت در واحد های چاپی که توسط دهمین دوره مسابقات چاپ برگزار می شود اظهار داشت: در سال جاری تیم جدیدی برگزاری این سمینارها را بر عهده گرفته که انصافاً نسبت به گروه های برگزار کننده قبلی رویکرد و روند بهتری دارد.
این استاد دانشگاه اضافه کرد:برخی از این سمینارها حقیقتاً کاربردی هستند و در واقع موضوعات روز چاپخانه‌ها را در بر می گیرند اما به هر حال نباید انتظار تغییر در روند مدیریتی چاپخانه‌ها را به این سرعت داشته باشیم .
وی درباره نتایج سمینارهایی از این دست یادآورشد: هر چند امسال احساس بهتری نسبت به سال های گذشته داریم زیرا سال‌های پیش حتی می توان گفت بعد از اتمام سمینارها احساس خوبی نداشتم اما نهایتاً بیشترین کارکرد این سخنرانی ها را می‌توان تلنگری دانست که به ذهن اشخاص زده می شود تا در موضوعی که کار می کنند مثلاً بتوانند دسته بندی های جدید تری در نظر بگیرند و این دسته‌بندی ها را در مدیریت نیروی انسانی خود اعمال کنند.
یار احمدی راجع به این که چه کسانی در این سمینارها شرکت می‌کنند گفت:مخاطبان ما در این سمینارها بیشتر مدیران تولید چاپخانه‌ها و کسانی هستند که در بطن صنعت چاپ کشور فعالیت می کنند.
وی موضوع سخنرانی خود را مدیریت دولایه عنوان کرد و افزود قرار است درباره جنبه های مختلفی که مدیریت دولایه در برمی گیرد صحبت کنم که شامل جمع آوری اطلاعات، آمار و گزارش کار خواهد بود.
لازم به ذکر است سمینار آموزشی مدیریت در واحدهای چاپی با همکاری تعاونی اتحادیه چاپخانه داران تهران 2 بهمن ماه سال جاری در خانه کتاب برگزار خواهد شد.
 این سمینار یکی از برنامه های جانبی دبیرخانه دهمین دوره مسابقات چاپ است . مهمانان این دوره یک روزه مهدی رحیمی یگانه، احمدرضا اعتماد مظاهری،حسین یار احمدی می باشند.
خبرنگار: فرشید غضنفرپور
منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۲۲ دي


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: