همزمان با print 09 آغاز می شود
حضور گسترده پرس تک در بازارهای جهانی


پرس تك در Print 09 از نسل بعدی تكنولوژی پلات‌های خود پرده‌برداری می‌كند.

 به گزارش اخبار چاپ و به نقل از پرینت نیوز، جف یاكوبسن، مدیر اجرایی این شركت آمریكایی می‌گوید، پرس تك این هدف جاه‌طلبانه را برای خود قرار داده است كه طی چالشی جدی با سه شركت مسلط سازنده پلات در دنیا یعنی آگفا، فوجی و كداك به رقابت بپردازد.
جف یاكوبسن كه در مصاحبه رسانه‌ای نمایشگاه Print 09 سخن می‌گفت، گفت: "سه شرکت بیش از 90 درصد از بازار پلات‌های دیجیتالی دنیا را كنترل می‌كنند و مشتریان انتخاب‌های بیشتری می‌خواهند. آن‌ها به یك شرکت چهارم احتیاج دارند."
وی افزود: "در حال حاضر ما پنج دهم درصد از این بازار را در دست داریم و این بدان معنی است كه فرصتی عالی برای افزایش سهم خود در بازار داریم. ما پیش از این بر روی گسترش شبكه تجاری خود به صورت گزینشی كار كرده‌ایم و آن را در دنیا به عدد 100 رساندیم و همچنان به گسترش این روند ادامه خواهیم داد."
به گفته منابع آگاه، پرس تك در Print 09 تمام آن‌چه در زمینه سیستم‌های CTP در چنته دارد، به نمایش خواهد گذاشت. این سیستم شاملPro  Aurora خواهد بود كه پلات گرمایی غیرتركیبی و به گفته یاكوبسن تنها پلات گرمایی غیرتركیبی در بازار است. علاوه بر این، این شركت محصولات متنوع و متفاوت دیگری را نیز در این نمایشگاه ارائه خواهد داد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ دوشنبه ۱۲ مرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ دوازدهم مردادکلیدها : Print 09 جف یاکوبسن پرس تک


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: