رونمایی از چند پوستر
پوسترهای مطرح هفته


پوستر دومین دوره جشنواره سراسری تئاتر تک نفره، پوستر بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و پوستر پنجمین جشنواره بین المللی شعر فجر در هفته جاری رونمایی شدند

اخبارچاپ: پوستر دومین دوره جشنواره سراسری تئاتر تک نفره رونمایی شد.
براساس خبر ارسالی، این پوستر توسط حسین (اشکان) قازانچائی طراحی شده که با حضور دکتر محمود عزیزی، دبیر این جشنواره رونمایی شد.
دومین جشنواره تئاتر تک نفره با هدف رشد و ارتقای تئاتر تک نفره و توجه خاص به تئاتر‌های کوچک و تجربی از 25 تا 30 دی در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.


پوستر بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر رونمایی شد.
براساس خبر ارسالی ستاد خبری این جشنواره: در مراسم رونمایی این پوستر مهدی مسعودشاهی دبیر جشنواره، هاشم میرزاخانی قائم مقام جشنواره بیست و نهم و جعفر گودرزی مدیر روابط عمومی جشنواره حضور داشتند. مسعود نجابتی پوستر بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر را طراحی کرد
بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از تاریخ 16 تا 26 بهمن‌ در تهران برگزار می‌شود.


پوستر پنجمین جشنواره بین المللی شعر فجر در طراحی خود، از طرح گرافیکی سرو به عنوان نماد جشنواره استفاده کرده است. در این پوستر با پس‌زمینه آبی، نام جشنواره در قالب نماد سرو، مورد توجه قرار گرفته است.
لازم به ذکر است که پنجمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر، هفتم اسفندماه افتتاح و اختتامیه آن نیز 10 اسفندماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.


منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۲۲ دي


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: