سرپرست دفتر امور چاپ با اعلام تمدید فراخوان دهمین دوره مطرح کرد:
ارزیابی مدیریت پروژه های چاپی برای نخستین بار در مسابقات چاپ


فراخوان ارسال آثار دهمین دوره مسابقات جشنواره صنعت چاپ تا پایان دی ماه تمدید شد.
اخبار چاپ به گزارش دبیرخانه دهمین دوره مسابقات جشنواره چاپ، یوسف افراش سرپرست دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این مطلب افزود: در این دوره نگاه دفتر امور چاپ به معرفی برگزیدگان در رسانه های عمومی، معرفی آنها به سازمان ها و انجمن های مرتبط و در نهایت رونق اقتصادی و رشد واحدهای چاپی برتر معطوف است.
وی گفت: دهمین دوره مسابقات جشنواره صنعت چاپ در سه گروه مدیریت پروژه های چاپی، روش های چاپی و کارآفرینی برگزار می شود. برندگان گروه اول مدیر، ناظر یا مسئول پروژه یا محصول خواهند بود و در گروه دوم مدیر یا مجری کار چاپی ارسال شده و در گروه سوم مدیر، مسئول یا نماینده معرفی شده از سوی سرمایه گذار یا تولید کننده ماشین آلات به عنوان برنده انتخاب و اعلام می شوند.
افراش افزود: امسال در این مسابقات برای نخستین بار ارزیابی مدیریت پروژه های چاپی مورد توجه قرار گرفته است. چون مدیریت در پروژه های چاپی مقوله بسیار بااهمیتی است. در این بخش آثار در 5 زیرگروه انتشارات، چاپ های تبلیغاتی و اطلاع رسانی، بسته بندی های سلولزی و جعبه ها، لیبل ها و چاپ های ویژه داوری خواهد شد. همچنین در بخش فرایند و روش های چاپی، آثار رسیده در 10 گروه بررسی می شوند که از میان آنها می توان به بخش های چاپ افست، روتوگراور، صحافی، چاپ دیجیتال و عملیات تکمیلی اشاره کرد.
او درباره افزوده شدن گروه جدید کارآفرینی به فراخوان این مسابقات نیز گفت: با توجه به ارزش و اهمیت پروژه ها و سرمایه گذاری های جدید در توسعه چاپ و نیز به منظور حمایت و تشویق صنعت گران و ماشین سازان، گروه جدیدی با عنوان کار آفرینی به برنامه مسابقات افزوده شده است. آثار این گروه در دو بخش طرح های توسعه، سرمایه گذاری و ماشین سازی و قطعه سازی و خط تولید داوری می شود.
سرپرست دفتر امور چاپ همچنین درباره داوران مسابقات گفت: در این دوره نیز داوران بر مبنای معیارهای علمی و مدون به ارزیابی محصولات یا فعالیت ها می پردازند و بر اساس جداول امتیاز و جمع بندی نظرها برندگان مشخص می شوند.
افراش درباره دستاوردهای دوره های پیشین این مسابقات نیز گفت: ارتقاء شهرت و اعتبار برای منتخبان، بررسی تخصصی محصولات توسط کارشناسان متخصص، آسیب شناسی فنی محصولات تخصصی، جمع بندی و برآورد توانایی های چاپی و تولیدی، شناسایی نقاط ضعف، نیازهای آموزشی، توسعه ای و جلب توجه مشتریان و سفارش دهندگان چاپی به کیفیت محصولات چاپی از جمله دستاوردهای این مسابقات بوده است.
علاقه مندان تا پایان دی ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه مسابقات به نشانی تهران، خیابان وحید دستجردی شرقی، خیابان فرید افشار، خیابان دلیری، کوی فراهانی، پلاک 13، طبقه دوم ارسال کنند یا با صندوق پستی 5738-15875 مکاتبه کنند.
شماره های تماس دبیرخانه دهمین دوره مسابقات چاپ 24-26601322، نمابر 22640127 و نشانی های اینترنتی دبیرخانه info@printaward.ir و www.printaward.ir اعلام شده است.
مراسم پایانی و معرفی و تقدیر از برترین پدیدآورندگان حوزه چاپ 26 بهمن در تهران برگزار می شود.
منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۲۰ دي


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: