نخستین نمایشگاه تخصصی تقویم، سررسید و روزشمار ایرانی برگزار می‌شود:
تقویم و سررسید ایرانی سخن می‌گوید


نخستین نمایشگاه تخصصی تقویم، سررسید و روزشمار ایرانی از 21 تا 24 دی‌ماه سال جاری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود.
نخستین نمایشگاه تخصصی تقویم، سررسید و روزشمار ایرانی از 21 تا 24 دی‌ماه سال جاری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود.
به گزارش اخبار چاپ نمایشگاه تخصصی تقویم، سررسید و روزشمار ایرانی که نخستین دوره‌ی خود را تجربه خواهد کرد، در سه بخش : نمایشگاهی، با ارائه تولیدات سررسید، تقویم و گاهنامه ایرانی و اسلامی، بررسی و معرفی سیر تقویم‌نویسی در ایران و نشست‌های تخصصی پیرامون تقویم و مبانی تنظیم آن برگزار می گردد.
در این نمایشگاه 80 شرکت‌کننده حضور پررنگ داشته و دوسالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را که در دو طبقه‌ی مجزا است به خود اختصاص داده‌اند
طبق گزارش ارسالی ستاد اجرایی نمایشگاه علیرغم تجربه نخستین دوره‌ی برگزاری نمایشگاه نخصصی سررسید، تقویم و روزشمار ایرانی، بازخوردهای به دست آمده بسیار مناسب است. حجم استقبال صورت گرفته به گونه‌ای که غرفه‌گذاران تمام مساحت در نظر گرفته شده را تهیه و اجاره نموده‌اند. حتی بسیاری از غرفه گذاران از هم اکنون، غرفه آرایی های مربوطه را انجام داده اند تا از صبح روز سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال جاری به ارائه آثار چاپی خود در حوزه‌ی سررسید و تقویم بپردازند .
این نمایشگاه با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن روابط عمومی ایران، ژئوفیزیک دانشگاه تهران وگروه بازرگانی ترنج برگزار خواهد شد.

خبرنگار : طلیعه ملک محمد


منتشر شده توسط طلیعه ملک محمد در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۱۹ دي


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: