معاون ویزر بازرگانی در راستای اجرای قانون هدفمندی یارانه ها پیش بینی کرد:
کاهش قیمت محصولات پتروشیمی قیمت بسته بندی را کاهش می دهد


یک مقام مسئول در وزارت بازرگانی از اشد مجازات برای متخلفان هدفمندی یارانه ها خبر داد و گفت: با تدابیر ویژه دولت برای كاهش قیمت محصولات پتروشیمی و تاثیر آن در بسته بندی مواد غذایی، موج جدید كاهش قیمت 66 قلم كالا در راه است.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از مهر، محمدحسن نكویی مهر رئیس سازمان حمایت از مصرف كنندگان و تولیدكنندگان با اشاره به مصوبه كارگروه كنترل بازار برای بازگشت قیمت محصولات پتروشیمی به قیمت مردادماه سال جاری اظهار داشت: برهمین اساس، 66 قلم كالا كاهش قیمت خواهند داشت، به نحوی كه 22 قلم محصولات شیمیایی به طور متوسط 12 درصد و 40 قلم محصولات پلیمری- پتروشیمی به طور متوسط 8 درصد كاهش قیمت خواهند داشت؛ این درحالی است كه محصولات پتروشیمی نقش عمده ای در صنایع بسته بندی مواد غذایی دارند و به همین جهت پیش بینی می شود كه موجی از كاهش قیمت مواد غذایی را در بازار شاهد باشیم.
معاون وزیر بازرگانی تاکید کرد: كاهش قیمت محصولات پتروشیمی می تواند نقش موثری در ثبات قیمت ها داشته باشد. بدین ترتیب، این كاهش قیمت در شرایط فعلی كه روزهای آغازین اجرای قانون هدفمند كردن یارانه ها سپری می شود، بسیار حائز اهمیت است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ سه شنبه ۱۴ دي


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: