شرکت های Lake وAshe آغاز کرده اند
تجارت پر منفعت در آفریقای جنوبی


دو شركت نصب انگلیسی برای تامین و نصب یك دستگاه برچسب‌زنی در آفریقای جنوبی بسیج شده اند تا به باغداران سیب این كشور برای حفظ قرارداد پرمنفعتشان با سوپرماركت‌های زنجیره‌ای غول‌آسای تسكو كمك كنند.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از پرینت ویک، شركت‌های Lake وAshe  دستگاه Opal موردنیاز را برای تولیدكننده برچسب میوه و سبزی آفریقای جنوبی موسوم به اسمارت فارمینگ نصب كرده‌اند .
بسیاری از كشاورزان برای سرعت بخشیدن به توزیع محصول و كاهش هزینه های خود برچسب اولیه محصولات را در بخش تولید تأمین می‌كنند .
شایان ذکر است، تسكو به تازگی مشخصه‌های لازم برای  برچسب‌های خود را ارتقا بخشیده و به بسته‌بندی‌های خودچسبش باركدهای اطلاعاتی GS1  را هم افزوده است كه در نتیجه تأیید برچسب‌ها برای تولیدكنندگان و كشاورزان آفریقای جنوبی را سخت‌تر از گذشته می‌كند .
مدیر عامل اسمارت فارمینگ می‌گوید: "اصرار زیادی بر بازبینی این قرارداد وجود دارد و Lake وAshe  برای كامل كردن سیستم دوربین‌هاو تطابق آن‌ها زحمت زیادی كشیده‌اند ."
نمایه‌های اطلاعاتی GS1 شامل اطلاعاتی نظیر شماره سریال، شماره بسته‌ها و تاریخ انقضاست و به تأیید اعتبار محصول و ردیابی موادغذایی تازه كمك می‌كند .

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ شنبه ۱۰ مرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ دهم مردادکلیدها : Lake Ashe آفریقا


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: