ستاد خرما ارائه می دهد:
اعطای تسهیلات برای احداث کارخانه های تبدیلی و بسته بندی


ستاد خرما برای احداث کارخانه¬های بسته¬بندی و فرآوری خرما به صادرکنندگان و فعالان صنعت تسهیلات ارائه می¬کند

به گزارش اخبار چاپ به نقل از خبر گزاری کشاورزی ایران "ایانا" سید علی اصغر موسوی دبیر انجمن خرما و مدیر اجرایی مجتمع صنعتی بوشهر در اینباره اظهار داشت: ستاد خرما برای احداث کارخانه های بسته بندی و فرآوری خرما با هدف افزایش روند صادراتی و اشاعه فرهنگ مصرف این محصول به صادرکنندگان و فعالان صنعت تسهیلات مالی ارائه می کند.
موسوی افزود: ستاد خرما که به دستور رئیس جمهور در سفر استانی دولت به بوشهر تشکیل شده مصمم است بعد از خروج خرما از سبد حمایتی برای فرآوری و افزایش کیفیت آن برنامه ریزی مدون ارائه کند.
وی تصریح کرد: با خارج شدن خرما از سبد خریدهای تضمینی دولت ضمن صرفه جویی 300 میلیارد ریالی خرید تضمینی، ارزش صادرات خرما با 30 درصد افزایش روبرو شد.
موسوی ادامه داد: از فروردین ماه سال آینده ستاد خرما برای بهسازی نخیلات و افزایش کیفیت خرما تسهیلات اقتصادی به صادرکنندگان و فعالان تخصصی پرداخت می کند.
مدیر اجرایی مجتمع صنعتی بوشهر گفت: برای توسعه صادرات خرما باید بسته بندی و فرآوری در دستور کار قرار گرفته که در این زمینه احداث بیش از 200 کارخانه بسته بندی در کشور مورد نیاز است

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۱۲ دي
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۹ دوازدهم ديکلیدها : ستاد خرما/بسته بندی


مهلا همايي

سلام.تسهيلات پرداختي جهت ايجاد كارخانه بسته بندي خرما در شهرستان سبزوار ميزان تسهيلات تا چه مبلغي است؟با تشكر
ايمان

با سلام لطفا جواب بدين به راهنمايي شما نياز دارم ميخواستم ليست دستگاهايي كه براي فراوري وبسته بندي خرما نياز هست را بهم بدين وقيمت تمام شده انها چقدره؟ با تشكر
نوشادی

میزان تسهیلات چقدر و چگونه است؟





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: