رکز آموزش بازرگانی برگزار می کند:
نقش عملیات بسته‌بندی در کاهش قیمت تمام شده


اخبار چاپ: هشتمین کارگاه از سلسله کارگاه‌های کاربردی نهضت کاهش قیمت تمام‌شده با عنوان نقش عملیات بسته‌بندی در کاهش قیمت تمام‌شده، سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.
اخبار چاپ: هشتمین کارگاه از سلسله کارگاه‌های کاربردی نهضت کاهش قیمت تمام‌شده با عنوان نقش عملیات بسته‌بندی در کاهش قیمت تمام‌شده، سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.
در این کارگاه که با هدف بررسی، شناخت و بهینه‌سازی گلوگاه‌های عملیات بسته‌بندی برگزار می‌شود، نقش و تأثیر این گلوگاه‌ها و به‌سازی شرایط موجود به شیوه‌ها و روش‌های علمی، درخصوص قیمت تمام‌شده، استانداردسازی فرآیند تولید و عرضه محصولات، بهره‌وری و... در سالن همایش‌های بین‌المللی I.G.I توسط اساتید و سخنرانان حاضر در کارگاه خواهد پرداخت.

موضوعات مطرح در این دوره شامل: تشریح زنجیره ارزش محصول و میزان ارزش افزوده عملیات بسته‌بندی در این فرآیند، رابطه زنجیره ارزش با مدیریت محصول و نقش مؤثر بسته‌بندی در این به‌سازی شرایط حاکم بر این رابطه، زنجیره ارزش بسته‌بندی و نقاط فشار آن، سهم ارزش افزوده مواد و فرآیند تولید و عرضه در هزینه بسته‌بندی، سهم ارزش بسته‌بندی در محصولات مختلف، بررسی و تطبیق زنجیره ارزش کلاسیک بسته‌بندی با شرایط فعلی اقتصاد ایران، گلوگاه‌ها و طراحی سازوکار کنترلی برای آن‌ها، بحران‌های پیش‌رو و ارائه تدابیر پیشگیرانه، ارائه مدل پیشنهادی برای کاهش توامان بهای بسته‌بندی و افزایش کیفیت آن، موردکاوی تجربه‌های موفق در ایران و جهان و... است. بدیهی است کلیه موضوعات محوری کارگاه، طبق روال این قبیل برنامه‌های علمی و پژوهشی به بحث و تبادل نظر گذاشته خواهد شد.

در این کارگاه رضا نورائی، مدیرمسئول و صاحب امتیاز ماهنامه صنعت بسته‌بندی به ارائه نقطه‌نظرات و دیدگاه‌های خود می‌پردازد. گفتنی است صنعت بسته‌بندی یکی از مؤثرترین صنایع برای کاهش هزینه تمام‌شده، افزایش تولید ناخالص ملی، توسعه صادرات غیرنفتی همراه با ارزش افزوده و... در ابعاد جهانی و بین‌المللی است.
منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۱۲ دي


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: