علی هاشمی شهرکی مدیرعامل انجمن فرهنگی هنری تصویرگران:
تقویت توانایی‌های هنرجویان تصویرگری هدف اصلی است


در راستای اعتلا و معرفی درست هنر تصویرگری به علاقمندان و تقویت توانایی‌های دانشجویان و هنرجویان رشته تصویرگری؛ کلاس‌های آموزشی تصویرسازی برگزار می‌شود.

علی هاشمی شهرکی مدیرعامل انجمن فرهنگی هنری تصویرگران در گفتگو با اخبارچاپ اظهار داشت: در راستای اعتلا و معرفی درست هنر تصویرگری به علاقمندان و تقویت توانایی‌های دانشجویان و هنرجویان رشته تصویرگری؛ با در نظر گرفتن نیازهای حرفه‌ای این هنر، به دسته‌بندی علمی و عملی مفاهیم آموزشی در 14 عنوان کلاس نموده ایم.
مدیرعامل انجمن فرهنگی هنری تصویرگران تصریح کرد: تاکنون سه دوره از این کلاس‌ها برگزار شده؛ که نتایج مطلوبی را در بر داشته است. این کلاس‌ها در بخش‌های مختلف «تصویرسازی علمی آموزشی»، «طراحی کارکتر»، «خلاقیت تصویری»، «تصویرسازی داستانی»، «تصویرسازی مطبوعاتی»، «کمیک استریپ ( داستان مصور )»، «تصویرسازی تبلیغاتی»، «ادبیات در تصویرسازی»، «داستان نویسی برای کودکان و نوجوانان» و ... برگزار می‌شود.
وی افزود: کلاس‌های آموزشی انجمن تصویرگران برای دانشجویان، هنرجویان و علاقمندان 16 سال به بالا در سه سطح طراحی شده است. و طول هر دوره دوماه و نیم ( 10 جلسه 3 ساعته ) است.
شایان ذکر است دوره جدید کلاس‌های آموزشی تصویرسازی از 15 دی ماه در انجمن فرهنگی هنری تصویرگران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از چهارراه قدوسی، روبروی وزارت مخابرات، نبش کوچه جهاد، پلاک 838 واحد 3 برگزار خواهد شد.

خبرنگار: نسیم عارفی

منتشر شده توسط نسیم عارفی در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۱۱ دي


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: