استاندار خراسان رضوی در نشست شورای ملی زعفران تاکید کرد:
برای زعفران برند سازی نکنیم افغانستان هم از ما جلو می زند


استاندار خراسان رضوی در نشست شورای ملی زعفران تاکید کرد: در صورت توقف در بازاریابی و برند سازی برای زعفران حتی افغنستان نیز گوی سبقت را از ما خواهد ربود.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از ایسنا محمود صلاحی استاندار خراسان رضوی در نشست شورای ملی زعفران که در محل اتاق بازرگانی و صنایع و معادن خراسان رضوی برگزار شد اظهار داشت: در سال‌های گذشته خریداران به سمت فروشندگان می‌رفتند و در صورت نیاز کالاهای آنان را خریداری می کردند اما با ظهور روش‌های نوین بازاریابی، تولید کنندگان و فروشندگان کالاهای خود را عرضه می کنند و کسی در این بازار موفق است که بتواند بهتر کالاهای خود را ارایه کند.
وی افزود: شناساندن مزایای زعفران به عنوان گیاهی سرشار از انرژی ودارای خواص فراوان به مصرف کنندگان، شناسنامه دار کردن این محصول و بسته بندی مطابق با ذائقه و سلیقه مصرف کنندگان از عوامل مهم ماندگاری و جذب مشتری در بازارهای جهانی است.
نماینده عالی دولت در خراسان رضوی با اشاره با اینکه این استان در تولید از سایر رقبای خود در بازارهای خارجی جلوتر است، تصریح کرد: در صورت توقف در بازاریابی و برند سازی حتی افغانستان نیز گوی سبقت را از ما خواهد برد.
وی با بیان اینکه بازاریابی و برند سازی مهمترین عامل تثبیت، حضور و جذب در بازارهای جدید زعفران است، تاکید کرد: بازاریابی و برند سازی از مهمترین عوامل ماندگاری در بازارها جهانی است.
صلاحی با تاکید بر اینکه استانداری خراسان رضوی از هیچ گونه کمکی در زمینه ساماندهی زعفران دریغی نخواهد کرد، خواستار حضور و مشارکت دستگاه های دولتی در امر ساماندهی طلای سرخ شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۱۱ دي


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: