اداره‌ کل پژوهش و نوآوری نهاد کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌کند:
نخستین جشنواره ملی علمی ـ پژوهشی در اسفندماه برگزار می‌شود


نخستین جشنواره ملی علمی- پژوهشی در بخش پژوهشگر برتر توسط اداره‌کل پژوهش و نوآوری نهاد کتابخانه‌های عمومی در اسفند ماه برگزار می شود
اخبار چاپ :اداره‌ کل پژوهش و نوآوری نهاد کتابخانه‌های عمومی در فراخوانی از تمامی کارکنان و کتابداران شاغل در این نهاد که دارای آثار پژوهشی درمنتشر شده هستند دعوت کرد تا در این جشنواره ملی شرکت کنند.
این جشنواره با هدف گسترش فرهنگ پژوهش در بین کتابداران و کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، توجه به نهضت تولید علم و جنبش نرم افزاری، حفظ و ارتقای سطح دانش کتابداران و بالا بردن سطح خدمات کتابخانه‌های عمومی، ترغیب و تشویق کتابداران به حضور در عرصه های علمی ، پژوهشی و تحقیقاتی.

لازم به ذکر است شرکت‌کنندگان باید آثاری را به دبیرخانه ارسال کنند که زمینه‌های پژوهشی آنها شامل سرفصل‌هایی چون تحقیقات و فعالیت‌های علمی در حوزه مطالعه و مطالعه مفید و پشتیبانی از تامین فضا و تجهیزات مطالعه، تحقیقات و فعالیت‌های علمی در حوزه علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی و خدمات کتابخانه‌ای، تحقیقات و فعالیت‌های علمی در حوزه غنی‌سازی اوقات فراغت، تحقیقات و فعالیت‌های علمی در حوزه پشتیبانی از پژوهشگران کتابدار، طرح‌های تحقیقاتی در حوزه نحوه تبدیل کتابخانه‌ها به کانون‌های همبستگی محلی و تحقیقات و مطالعات در حوزه نسخ خطی و میراث مکتوب محلی باشد.
علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را تا 30 دی ماه به پست الکترونیکی جشنواره jashnvareh.nahad@gmail.com ارسال کنند.

دبیرخانه جشنواره در تهران، میدان فاطمی، خیابان جویبار، کوچه نوربخش، پلاک 31، طبقه 2، اداره کل پژوهش و نوآوری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۱۱ دي


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: