در روزهای پایانی سال جاری رقم خواهد خورد:
دهمین دوره نمایشگاه Gulf Print در بندر دوبی برگزار می‌شود


دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ و بسته‌بندی دوبی (Gulf Print & Pack 2011)، از 23 تا 27 اسفندماه سال 1389 (14 تا 19 مارس 2011 میلادی) در شهر دوبی، مهم‌ترین بندر اقتصادی و تجاری حاشیه جنوبی خلیج فارس برگزار خواهد شد.

اخبار چاپ: دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ و بسته‌بندی دوبی (Gulf Print & Pack 2011)، از 23 تا 27 اسفندماه سال 1389 (14 تا 19 مارس 2011 میلادی) در شهر دوبی، مهم‌ترین بندر اقتصادی و تجاری حاشیه جنوبی خلیج فارس برگزار خواهد شد.
نمایشگاه Gulf Print  طی 9 دوره گذشته موفقیت‌های قابل ملاحظه‌ای را به دست آورده است. به گونه‌ای که به گواه کارشناسان صنعت چاپ، این نمایشگاه یکی از مهم‌ترین، اثرگذارترین و بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های تخصصی صنعت چاپ در منطقه خلیج فارس و خاورمیانه قلمداد می‌شود.
صنعت‌گران حوزه چاپ و بسته‌بندی ایران نیز تاکنون از فرصت Gulf Print  به خوبی استفاده کرده و در این نمایشگاه با عناوین غرفه‌گذار و بازدیدکننده حضور یافته‌اند. البته موجب تأسف است که این نمایشگاه گوی سبقت را از نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات صنعت چاپ و بسته‌بندی تهران ربوده و در حال حاضر اثربخشی بسیار وسیع‌تری از نمایشگاه تهران در بازارهای منطقه دارد.
با تمام این اوصاف، فعالان صنعت چاپ ایران تصمیم دارند تا در این دوره  Gulf Print نیر حضور یافته و توانمندی‌های صنعت چاپ و بسته‌بندی کشور را در این نمایشگاه عرضه نمایند. گفتنی است حضور فعالان صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران در دهمین دوره Gulf Printبسیار حائز اهمیت است. زیرا صنعت‌گران ایرانی اینبار علیرغم تمامی تحریم‌های سیاسی و اقتصادی کشورهای اروپایی و امریکایی در این نمایشگاه حاضر شده و قدرت و ظرفیت صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران را به حاضران در نمایشگاه عرضه می‌کنند.
لازم به یادآوری است که نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی Gulf Print به صورت دوسالانه در بندر دوبی ـ مهم‌ترین و بزرگ‌ترین بندر بازرگانی، اقتصادی و تجاری حاشیه جنوبی خلیج فارس ـ واقع در کشور امارات عربی متحده برگزار می‌شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۸ دي


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: