در میان کالاهای وارداتی به ارزش 18 میلیارد ریال دیده شد:
واردات كاغذ چاپ و تحریرو خط تولید چاپ افست در استان لرستان


683 هزار و 581 كیلوگرم كالا به ارزش 18 میلیارد و 805 میلیون و 560 هزار ریال به لرستان وارد شده است.که در این میان کالاهایی از قبیل كاغذ چاپ و تحریرو خط تولید چاپ افست دیده می شود
اخبار چاپ: بابایی مدیر گمرک استان لرستان اظهار داشت: 683 هزار و 581 كیلوگرم كالا به ارزش 18 میلیارد و 805 میلیون و 560 هزار ریال به لرستان وارد شده است که در این میان کالاهایی از قبیل :پلی آمید، فیلم پی وی سی، كاغذ چاپ و تحریر، لوستر، قاب هالوژن، چرخ خیاطی، میز چرخ خیاطی، خط تولید پوشاك، ساعت، مقوای كفی كفش، دستگاه برش خیاطی، خط تولید چاپ افست، شیشه لامپ كم مصرف، اجزا و قطعات لوستر و جای اسناد و قطعات گیره اوراق است كه از گمركات لرستان ترخیص و وارد شدند.
به گزارش موج مدیر گمرک استان لرستان گفت : در این میان کالاهایی میز صادر شده است که در سال جاری با 70 در صد افزایش کالاهای صادراتی نسبت به سال گذشته روبرو بوده‌ایم .
وی خاطر نشان کرد: ارزش ریالی این میزان كالای صادر شده با 10 میلیون و 512 هزار و 701 كیلوگرم وزن معادل 275 میلیارد و 551 میلیون و 144 هزار ریال بوده است. و به كشورهای افغانستان، یونان، عراق، تركیه، تركمنستان، ارمنستان، ونزوئلا، تاجیكستان، رومانی، انگلستان، لیبی، چین و گرجستان صادر شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۸ دي
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۹ هشتم ديکلیدها : خط توليد چاپ افست كاغذ چاپ و تحرير


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: