دبیر اجرایی سومین دوره جشنواره طراحی معاصر ایران خبر داد:
فراخوان سومین جشنواره طراحی معاصر ایران تمدید شد


با توجه به استقبال طراحان، مهلت ارسال آثار فراخوان سومین دوره جشنواره طراحی معاصر ایران تمدید شد.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، «فرزاد قاسم زاده» دبیر اجرایی این جشنواره اعلام كرد: سومین دوره جشنواره طراحی معاصر ایران كه از آبان ماه سال جاری فعالیت اجرایی خود را آغاز کرده با استقبال خوبی از سوی طراحان معاصر ایران مواجه شده است و این امر باعث شد شورای سیاستگذاری جشنواره، تصمیم به تمدید مهلت فراخوان جشنواره بگیرند.
فرزاد قاسم زاده افزود: تاكنون نزدیك به 500 هنرمند طراح بیش از 1500 اثر هنری را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند که این نشان از استقبال خوب طراحان از این جشنواره دارد.
وی خاطرنشان کرد: تفاوت این دوره از جشنواره با دوره‌های قبلی در تخصصی بودن آن است و هنرمندان در این دوره فقط با موضوع شهر، زندگی شهری و فضای شهری نسبت به ارسال آثار اقدام کرده‌اند.
دبیر اجرایی جشنواره با اشاره به استقبال دانشجویان هنر، تصریح کرد: با توجه به توزیع اقلام تبلیغاتی در سطح مراکز آموزشی سراسر کشور و استقبال دانشجویان هنر از این جشنواره و با توجه به تخصصی بودن موضوع این دوره از جشنواره در مقایسه با دوره‌های قبل که به دو بخش آزاد و تخصصی تفکیک شده بود، می‌توان به رشدی معادل 50 درصد شرکت کنندگان در این دوره امیدوار بود.
وی یادآور شد براساس تصمیم شورای سیاستگذاری جشنواره مبنی بر تمدید مهلت فراخوان جشنواره، هنرمندان حداکثر تا 20 دی ماه سال جاری می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در تهران، میدان آرژانتین، خیابان بخارست، خیابان12 پلاك 2 موزه دکتر سندوزی ارسال نمایند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۶ دي


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: