یکی دیگر از اولین‌های جشنواره دهم
سمینارهای تخصصی و کارگاه های آموزشی به مسابقات افزوده شدند


دبیرخانه دهمین دوره مسابقات جشنواره صنعت چاپ، برای نخستین بار سمینارها و کارگاههای آموزشی- کاربردی را برگزار می‌کند.
اخبار چاپ: دبیرخانه دهمین دوره مسابقات جشنواره صنعت چاپ، برای نخستین بار سمینارها و کارگاههای آموزشی- کاربردی برگزار می‌کند.
به گزارش دبیرخانه دهمین دوره مسابقات جشنواره صنعت چاپ، مسعود فرشی فرید دبیر این مسابقات با اعلام این مطلب افزود: این کارگاه ها که با همکاری اتحادیه های چاپخانه داران، لیتوگرافان و صادرکنندگان صنعت چاپ، انجمن های توسعه صنعت چاپ و چاپ دیجیتال و تعاونی لیتوگرافان برگزار می شود، مختص فعالان صنعت چاپ و بسته بندی، طراحان گرافیک و کارآفرینان است و در هفته های سوم و چهارم دی ماه در محل اتحادیه ها برگزار خواهد شد.
وی گفت: کارگاههای کارآفرینی در صنعت چاپ (سرمایه گذاری، ظهور و افول واحدها)، محاسبه و برآورد هزینه ها در چاپ و تولید بسته های انعطاف پذیر، مدیریت در واحدهای چاپی (مدیریت منابع مالی، انسانی، تولید و مشتری مداری)، گردش دیجیتال در واحدهای چاپی (مزایا و کاربردها)، مدیریت پروژه های چاپی (برنامه ریزی، نظارت و اجرا) و مدیریت کنترل کیفیت در چاپ (روش های پیاده سازی و اجرا در واحدهای چاپی) در زمان ذکر شده برگزار خواهد شد.
وی افزود: همچنین کارگاه آموزشی ابزارهای کنترل کیفیت در صنعت چاپ توسط این دبیرخانه برگزار خواهد شد.
فرشی فرید گفت: پوپک فرزانه پور، مهرداد نبات چیان، مسعود مصطفایی، حمیدرضا طاهری آشتیانی، مهدی رحیمی یگانه، احمدرضا اعتماد مظاهری، حسین یاراحمدی، سیامک دری، محمدحسین رحیمی یگانه، مانی نورایی، کامبیز خالقی، فرید بلوریه و علی محمدی شکور، سخنرانان این سمینارهای و کارگاههای آموزشی هستند.
علاقه مندان به شرکت در این سمینارها و کارگاهها می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 22601322 الی 4 تماس حاصل کنند.
دهمین دوره مسابقات جشنواره صنعت چاپ 26 بهمن ماه جاری با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می دهد.
منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۵ دي


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: