در پرینت 09 ارائه می شود
راه حل های آراگون برای کاهش قیمت چاپ


شركت پی ای-آراگون سیستم پروداكت، که از فعالان حوزه سیستم‌های كنترلی پس از چاپ است، مدعی شده راه حل هایی برای كاهش قیمت تولید را در print 09 ارائه می دهد.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از گرفیك آرتس آن لاین، Ron Giancolie مدیر فروش و بازاریابی آراگون می‌گوید:  Print 09كه اتفاق برجسته‌ای در صنعت چاپ است به مشتریان اجازه خواهد داد جدیدترین فنون را از بهترین فروشندگان دنیا یكجا ببینند. ما جدیدترین محصولمان را عرضه خواهیم كرد: سیستم نمایش حسابرسی یكپارچه CIDS یك LED با قابلیت نمایش بسیار بالاست كه حساب همه محصولات را در لحظه نمایش می‌دهد و امكان برقراری تعامل بصری بین قسمت چاپ و قسمت صحافی/پایان كار را فراهم می‌آورد.
به گفته وی  به كارگیری CIDS به چاپ و صفحه‌بندی/پایان كار اجازه می‌دهد بر نمایش نظارت داشته باشند تا به موقع محصولات را از هم دریافت كنند و بصورت مجازی مانع اتلاف وقت‌های پرخرج كوتاه و بلند در طول فرایند تولید شوند و بدین صورت صرفه‌جویی عمده‌ای در مخارج تولید بدست دهند. علاوه بر این، زمان چاپ، نیروی انسانی و هزینه‌های مواد اولیه را كاهش می‌دهدگفتنی است print09   بزرگ‌ترین و جامع‌ترین نمایشگاه و كنفرانس در نوع خود است كه در حوزه صنعت چاپ و نشر با بیش از 800 شرکت بزرگ برگزار می‌شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ چهارشنبه ۷ مرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ هفتم مردادکلیدها : print09 آراگون شیکاگو


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: