بهمن پورمند، عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف چاپخانه داران
برگزاری مسابقات چاپ؛ ارتقاء سطح کیفی چاپخانه های سطح کشور


برگزاری مسابقات صنعت چاپ ارتقاء سطح کیفی چاپخانه های سطح کشور را به همراه دارد، اما تحقق این امر مستلزم ارتقاء سطح مالی و تغییر در بکارگیری ماشین آلات صنعتی در این عرصه است.

بهمن پورمند، عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف چاپخانه داران در گفتگو با ستاد خبری دهمین مسابقات صنعت چاپ، با بیان اینکه برگزاری مسابقات چاپ سبب انگیزه در میان چاپخانه داران و نهایتاً ارتقاء سطح کیفی چاپخانه ها در سطح کشور می شود گفت: تاکنون با برگزاری چنین جشنواره هایی نسبتاً مطلوب عمل کردیم اما این امر نسبی است و باید برای رسیدن به ایده آل تلاش های بسیاری کرد.
عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف چاپخانه داران در رابطه با فعالیت دائمی دبیرخانه مسابقات صنعت چاپ متذکر شد: در حال حاضر نبود مرکزی برای ارتباط و تعامل تولیدکنندگان محسوس است. این مرکز می تواند با برنامه ریزی و انجام فعالیت های کارشناسی شده برای ارتقاء صنعت چاپ تلاش کند.
پورمند در ادامه سخنان خود به نیاز و مشکلات صنعت چاپ پرداخت و گفت: مشکلات و کمبودهای صنعت چاپ مگر به کمک دولت و بانک رفع نمی شود؛ به عنوان مثال اگر هزینه ها هنگفت نبود افراد سراغ ماشین های دسته دوم نمی رفتند.
وی افزود: اگر بتوانیم اتوماسیون جدیدی برای بهره مندی بیشتر از توانمندی ها به وجود آوریم، بهتر می توانیم با محصولات خارجی و در سطح بین المللی رقابت کنیم در حالی که اکنون در سطح داخلی و خارجی برابری دیده نمی شود.
عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف چاپخانه داران نیاز صنعت چاپ را بهره مندی از تکنولوژی جدید عنوان کرد و یادآور شد: اگر از نظر مالی بتوان سرویس ها و تسهیلات مناسبی به تولیدکنندگان دارائه کرد آنها نیز با تغییر در ماشین آلات صنعتی خود تونایی‌ها را ارتقاء می‌دهند و طبعاً فضای رقابتی سالمی بر خانواده صنعت چاپ حکمفرما می‌شود.
منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۴ دي


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: