حوزه هنری استان البرز اعلام کرد
فراخوان سومین سوگواره عكس و پوستر عاشورایی


اخبارچاپ: حوزه هنری استان البرز، فراخوان سومین سوگواره عكس و پوستر عاشورایی در این استان را اعلام کرد.

اخبارچاپ به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان البرز، فراخوان سومین سوگواره عكس و پوستر عاشورایی با هدف بزرگداشت واقعه فرهنگ‌ساز عاشورا و ترویج آن از سوی حوزه هنری استان البرز اعلام شد.
عبدالحمید قره‌داغی در ارتباط با سوگواره عاشورایی اظهار داشت: سومین سوگواره عكس و پوستر عاشورایی در دو بخش عكس و پوستر و در پنج موضوع پیام كربلا مولفه فرهنگ‌ساز جامعه اسلامی، حضور جوانان در مراسم عاشورایی و صحنه‌های انقلاب اسلامی، ولایت پذیری در واقعه عاشورا و انقلاب اسلامی، آسیب‌ها و فرصت‌های فرهنگی مراسم و مجالس عاشورایی، كودك و نوجوان و فرهنگ عاشورایی برگزار می‌شود.
سرپرست حوزه هنری استان البرز تصریح کرد: تشویق و ترغیب طراحان و عكاسان به خلق اثر در زمینه معارف عاشورایی از اهداف مهم برگزاری این سوگواره است.
عبدالحمید قره‌داغی در ادامه افزود: هنرمندان و عكاسان جهت شركت در این سوگواره می‌توانند آثار خود را از تاریخ اول دی‌ماه لغایت 15 بهمن‌ماه سال جاری به دبیرخانه سوگواره، مستقر در كرج، خیابان مطهری، بلوار نبوت، خیابان میلاد4، شماره 35، حوزه هنری استان البرز ارسال كنند.
سومین سوگواره عكس و پوستر عاشورایی به همت حوزه هنری استان البرز و با همكاری ادره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری كرج برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان به شركت در این سوگواره جهت دریافت فراخوان می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی این مركز به آدرسwww.Artalborz.ir مراجعه و یا با شماره 4473011-0261 تماس بگیرند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۲۷ آذر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: