اعتماد دوباره چاپخانه‌داران مشهد به هیات مدیره قبلی
حسین‌پور و مغانی به ترکیب هیات مدیره جدید راه یافتند


براساس قانون نظام صنفی صبح روز شنبه 20 آذر ماه سال جاری، انتخابات اعضای هیات مدیره این اتحادیه برگزار شد.

حسین حسین‌پور، رئیس اتحادیه صنعت چاپ مشهد در گفتگو با اخبار چاپ ضمن اشاره به شرایط انتخابات این اتحادیه اظهار داشت: براساس قانون نظام صنفی انتخابات اتحادیه صنعت چاپ مشهد هر 4 سال یک‌بار برگزار می‌شود. از این رو، صبح روز شنبه 20 آذر ماه سال جاری، انتخابات اعضای هیات مدیره این اتحادیه برگزار شد. در این انتخابات 11 نفر از فعالان صنعت چاپ مشهد به عنوان کاندیدا حضور داشتند.
وی افزود: اتحادیه صنعت چاپ مشهد 164 عضو دارد که از این تعداد، 72 عضو دارای پروانه در انتخابات حضور داشتند. تعداد مذکور موارد قانونی قبول و صحت انتخابات را تأیید می‌کند. چرا که بر طبق برخی از مواد قانون نظام صنفی، در انتخابات هر اتحادیه‌ای برای نوبت اول حداقل باید یک سوم اعضا حضور داشته باشند. این در حالی است که تعداد حاضرین در انتخابات دیروز ـ 72 عضو ـ از تعداد یک سوم مصرح در قانون نظام صنفی ـ 54 عضو ـ بیشتر بودند.
حسین‌پور در ادامه به تغییر شرایط هیات مدیره اتحادیه صنعت چاپ مشهد پرداخته و تصریح کرد: در سال‌های گذشته به دلیل تعداد واحدهای صنفی تحت پوشش این اتحادیه و همچنین قوانین موضوعه کشور، هیات مدیره صنعت چاپ مشهد 3 عضو داشت. حال آن‌که با توجه به قانون جدید و نیز بالا رفتن تعداد واحدهای تحت پوشش اتحادیه صنعت چاپ مشهد، از این پس اتحادیه صنعت چاپ مشهد دارای حداقل 5 عضو اصلی خواهد بود.
رئیس اتحادیه صنعت چاپ مشهد در پایان اسامی منتخبین چاپخانه‌داران شهر مشهد را در انتخابات 20 آذر برشمرده و خاطرنشان کرد: به دلیل تغییر تعداد اعضای هیات مدیره از 3 به 5 عضو، این انتخابات از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار بود. نوع ثبت‌نام اعضا و شرایط پیش از انتخابات نیز حکایت از برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضوری حداکثری داشت.
به هر روی از میان 11 کاندیدای عضویت در ترکیب هیات مدیره اتحادیه صنعت چاپ مشهد، به ترتیب آقایان حسین حسین‌پور با کسب 58 رأی، عباس سرابیان تبریزی با کسب 43 رأی، علی مغانی با کسب 38 رأی، علیرضا رحیمی با کسب 31 رأی و حسین کارگران با کسب 25 رأی، به ترکیب اصلی هیات مدیره جدید اتحادیه صنعت چاپ مشهد راه یافتند. در ضمن ایرج فرشته‌پور نیز پس از این 5 نفر و با کسب 24 رأی، به عنوان عضو علی‌البدل هیات مدیره اتحادیه انتخاب شد.
لازم به ذکر است پیش از برگزاری این انتخابات، حسین حسین‌پور به عنوان رئیس، علی مغانی به عنوان نایب رئیس و اسماعیل توانا به عنوان خزانه‌دار در ترکیب هیات مدیره سه نفره اتحادیه صنعت چاپ مشهد حضور داشتند. از میان این سه نفر، اسماعیل توانا به علت کهولت سن و نیاز مبرم به استراحت، در انتخابات این دوره شرکت نکرد.
خبرنگار: طلیعه ملک محمد

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۲۱ آذر


محمد کلاری

باعرض تبریک خدمت دوستان و همکاران گرامی در اتحادیه چاپ خانه داران مشهدبرای شما عزیزان توفیق هرچه بیشتر درعرصه خدمتگذاری به صنعت چاپ درخطه خراسان رضوی را آرزومندم انشاالله در پناه ایزد منان پیروز وسربلند باشید
عباس سرابیان تبریزی

دوست گرامی جناب آقای حاج محمد کلاری ضمن تشکر از اظهار محبت حضرتعالی انشاءالله بشود از راهنمائی هاو تجربیات ارزنده سالیان صنفی شما، اینجانبان را بهره مند نمائید. سلامتی برایتان از خداوند متعال آرزومندم





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: