در مراسم افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه صنایع غذایی تبدیلی و ماشین آلات مربوط در استان فارس:
از شرکت نستله ایران تقدیر شد


شرکت نستله در مراسم اختتامیه نمایشگاه صنایع غذایی تبدیلی و ماشین آلات مربوطه با دریافت لوح تقدیری از سوی مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس مورد تقدیر قرار گرفت.
به گزارش اخبار چاپ رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن، ریاست اتاق صادرات، معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت و معاونت بازرگانی استان فارس در مراسم افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه صنایع غذایی تبدیلی و ماشین آلات مربوطه ضمن حضور در غرفه نستله ایران با فعالیت های این شرکت آشنا شدند. وجود کارخانه تولید شیرخشک اطفال و غذای کمکی نستله در ایران، تحسین هیئت بازدیدکننده را برانگیخت.
غرفه نستله ایران در این نمایشگاه پنج روزه که مهرماه در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی فارس برگزار شد، میزبان مصرف کنندگانی از سراسر استان فارس به ویژه شهر شیراز بود.
شرکت نستله در مراسم اختتامیه این نمایشگاه با دریافت لوح تقدیری از سوی مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس مورد تقدیر قرار گرفت.
شرکت نستله، پیشرو در تغذیه، سلامت و تندرستی در سطح جهان هم اکنون در 83 کشور دنیا(از جمله جمهوری اسلامی ایران)، 449 کارخانه و بیش از 280 هزار نیروی کار دارد. نستله بیش از 10 هزار نوع محصول مختلف تولید می کند و روزانه حدود یک میلیارد محصول خود را به فروش می رساند.
این شرکت که 144 سال پیش توسط هانری نستله در سوییس تاسیس شده هم اکنون در سراسر دنیا به فعالیت مشغول است.
این شرکت با سابقه حضور 70 ساله در خاور میانه، هم اکنون در اکثر کشورهای اسلامی از جمله جمهوری اسلامی ایران، فلسطین، اردن، لبنان، سوریه، امارات متحده عربی، یمن، مالزی، اندونزی، مغرب، پاکستان، قطر، سودان، چاد، لیبی، موریتانی، مصر، عربستان سعودی، عراق، ترکیه، بحرین، کویت و عمان با حدود 33 هزار نیروی کار و 48 کارخانه حضور فعال دارد و یکی از بزرگترین شرکت ها در تغذیه ، سلامت و تندرستی در این کشورها به شمار می آید.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۲۱ آذر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: