نخستین نمایشگاه تخصصی داروسازی،ماشین‌الات و صنایع وابسته برگزار می‌شود


نخستین نمایشگاه تخصصی داروسازی ماشین‌آلات و صنایع وابسته (CPhI middleeat) از 28 دی ماه امسال در جزیره کیش آغاز به کار می‌کند.

به گزارش اخبار چاپ: نمایشگاه تخصصی داروسازی و صنایع وابسته برای اولین‌بار از تاریخ 28 دی تا یک بهمن ( 18 لغایت 21 ژانویه 2011) برگزار خواهد شد.
این نمایشگاه علی‌رغم تحریم‌های اخیر قرار است با حضور شرکت داروسازی بزرگ ایرانی و چند ملیتی فعال دراین صنعت در مرکز نمایشگاههای بین‌اللملی کیش برگزار شود.
این نمایشگاه تخصصی بعد از 10 ماه مذاکره مستمر با شرکت مادر تخصصی برگزار کننده این قبیل نمایشگاهها در سطح جهانی و همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با حضور بیش از 226 شرکت فعال در صنعت سلامت و در9 بخش داروهای ساخته شده،مواد اولیه دارویی،بسته‌بندی دارویی،تولید قراردادی،ماشین‌آلات داروسازی، داروهای گیاهی و مکمل‌های غذایی،بیوتکنولوژی،داروهای دامی و نشریات پزشکی وداروسازی برگزارمی‌شود.
پیش‌بینی می‌شود بیش از12000 نفر ازمتخصصین داخلی وخارجی و تصمیم گیرندگان صنعت سلامت از این نمایشگاه دیدن و در راستای پیشبرد اهداف این صنعت به تبادل ایده‌های علمی و تجاری خود اقدام نمایند.
در حاشیه این رویداد بزرگ ، پنج سمینار با عناوین آخرین دستاوردهای درمان با سلول‌های بنیادی،نقش بیوتکنولوژی در آینده صنعت داروسازی، سمینار فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت سلامت ،بازاریابی دارویی و آخرین دستاوردهای آن واقتصاد داروخانه و روشهای رونق بخشی آن با حضوردست اندر کاران،اساتید و دانش پژوهان ضمن دعوت از سخنرانانی از ایران،کانادا، سوییس، آلمان و ولز برگزار می‌شود و نیز برای نخستین‌بار امکان حضور مجازی در این سمینارها در تارنمای نمایشگاه (www.cphime.com) فراهم شده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۲۰ آذر


مریم

برای ارسال مقاله برای سمینارهای جنبی این نمایشگاه تا کی فرصت هست؟





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: