هدفمندی یارانه‌ها و تاثیر آن بر برندهای ایرانی :
دولت تمهیدات لازم را نیندیشد برندهای ایرانی آسیب خواهند دید


معاونت فروش شرکت مهرام معتقد است پس از هدفمند سازی یارانه ها اگر دولت تمهیدات لازم را در نظر نگیرد برندهای ایرانی آسیب خواهند دید.

وفا تقی پوریان معاونت بازرگانی و فروش شرکت مهرام در گفتگو با اخبار چاپ درباره دلایل توفیق برند مهرام به عنوان یک برند غذایی در بازارهای جهانی اظهار داشت: شرکت مهرام تلاش خود را انجام داده است تا "مارکتینگ میکس" را رعایت کنیم.
وی درباره ورود برند مهرام به بازارهای جهانی گفت: در بحث مربوط به قیمت‌های تمام شده نتوانسته‌ایم در بازارهای اروپا و آمریکا رقابت چشمگیری داشته باشیم که این تنها به دلیل ناتوانی در رقابت بر سر قیمت بوده است اما درباره کیفیت محصولات طبق نظر خود کارشناسان آن‌ها کیفیت محصولات ما را کاملاً تایید می‌کنند و تنها مشکل در این زمینه رقابت بر سر قیمت تمام شده است.
تقی پوریان درباره اجرای قانون هدفمند‌سازی یارانه‌ها و تاثیرات آن بر بازار برند در ایران تصریح کرد: به دلیل پایین آوردن نرخ ارز و افزایش واردات برندهای ایرانی در صورتی که از سوی دولت تمهیداتی اندیشیده نشود آسیب خواهند دید که البته از نماینده اتاق بازرگانی شنیدیم راهکارهایی برای این موضوع درنظر گرفته شده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ پنج شنبه ۱۸ آذر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: