درجشنواره سراسری نفت و رسانه:
دومین جشنواره روابط عمومی‌های صنعت نفت و پوستر برگزار می شود


اخبارچاپ: مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت با تشریح برنامه‌های جدید در حوزه روابط عمومی از برپایی جشنواره سراسری نفت و رسانه خبر داد.

اخبارچاپ: مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت با تشریح برنامه‌های جدید در حوزه روابط عمومی از برپایی جشنواره سراسری نفت و رسانه خبر داد و گفت: روابط عمومی‌های صنعت نفت باید از این فرصت به بهترین نحو برای گسترش تعامل با رسانه‌ها استفاده کنند.
حسین پرسان در جلسه شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت نفت، اظهار داشت: در این زمینه از 4 شرکت اصلی انتظار داریم با اطلاع رسانی این موضوع به شرکت‌های تابعه و برقراری ارتباط گسترده‌تر با واحدهای اطلاع رسانی صنعت نفت در تمام استانهای کشور در برگزاری هر چه بهتر آن همکاری کنند.
وی به برپایی دیگر جشنواره‌ها در صنعت نفت اشاره کرد و گفت: برپایی دومین جشنواره روابط عمومی‌های صنعت نفت، جشنواره عکس و جشنواره پوستر از مواردی است که در دستور کار اداره‌کل روابط عمومی وزارت نفت قرار گرفته است.
مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت از برپایی چهارمین گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی صنعت نفت و دومین جشنواره روابط عمومی‌های برتر صنعت نفت در اواخر اردیبهشت 1390 خبر داد و تصریح کرد: در این گردهمایی که به میزبانی شرکت ملی گاز برپا می‌شود، بر تخصصی‌تر شدن محتویات جلسه و برگزاری کمیته‌های تخصصی در حاشیه این گردهمایی تاکید داریم. حسین پرسان با بیان اینکه دومین جشنواره روابط عمومی صنعت نفت باید در سطح گسترده‌تری برگزار شود، گفت: با وجود فرصت کم برای برگزاری این جشنواره حدود 100 روابط عمومی در جشنواره حضور داشتند، در همین حال امسال فرصت کافی برای برگزاری جشنواره یاد شده خواهد بود.
وی با تاکید بر حضور واحدهای روابط عمومی شرکت‌های مختلف در این جشنواره گفت: به طور حتم سال آینده جشنواره روابط عمومی‌های صنعت نفت از نظر کمی ارتقا خواهد یافت.

منتشر شده توسط خبرگزاری موج در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۱۷ آذر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: