احمد ابوالحسنی،مدیرعامل شركت شهرک صنعتی چاپ و نشر تهران :
تکلیف زمین اصلی شهرک چاپ و نشر تهران تا پایان سال 89 مشخص می شود


از بین دو قطعه زمین 130 و 270 هکتاری موجود در اطراف پایتخت، مقرر شد تا قطعه زمین احمد‌آباد مستوفی را که مساحتی در حدود 270 هکتار دارد، تهیه کرده و پس از طی مراحل بررسی شرایط و امتیازات زمین،قطعات صنعتی راتا آخر سال 89 واگذار نماییم.

احمد ابوالحسنی مدیرعامل شركت شهرک صنعتی چاپ و نشر تهران و نایب رئیس اتحادیه لیتوگرافان در گفتگو با اخبار چاپ اظهار داشت: از بین دو قطعه زمین 130 و 270 هکتاری موجود در اطراف پایتخت، مقرر شد تا قطعه زمین احمد‌آباد مستوفی را که مساحتی در حدود 270 هکتار دارد، تهیه کرده و پس از طی مراحل بررسی شرایط و امتیازات زمین،مراحل و پروژه خریداری این زمین را تا پایان سال 1389 به اتمام خواهیم رساند.
وی تصریح کرد: در شرایط موجود، زمین مورد نظر باید خدمات رفاهی اعضا را مدنظر قرار داده بسیار توجه نماییم؛ امکاناتی از قبیل: امکانات رفاهی ، آب و برق و گاز...،هماهنگ نمودن با ارگان‌های دولتی ،شهرداری‌ها ،تغییر کاربری ،استانداری و... ،که تمامی این مسائل به طور موازی و به صورت همراه با هم به پیش می‌رود.
می‌توانم بگویم که تا کنون توانستیم حدود 70 در صد از این پروژه را با موفقیت انجام دهیم. 
مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی چاپ و نشر تهران یکی دیگر از مزایا و قابلیت‌های این شهرک، به منظور بهره‌برداری واحدهای چاپی را اینگونه بیان کرد: در حال حاضر اقداماتی در خصوص نحوه واگذاری تسهیلات بانکی به صورت نقد و اقساط در نظر گرفته شده است و مقرر شده است تا وام بر اساس شرایط متقاضی و متراژ مورد نظر اعطا شود. حتی کسانی‌که به هر دلیلی فاقد دست چک هستند، نیز شرایطی خاصی را برای واگذاری و اعطای وام بانکی به آنان،در نظر گرفته‌ایم.
این شرکت با همكاری اتحادیه‌های چاپخانه‌داران، لیتوگرافان، صحافان، صباغان و ناشران و کتابفروشان تهران احداث خواهد شد.


خبرنگار: طلیعه ملک محمد

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۱۷ آذر


جواد

خداآخر وعاقبت اين يكي را به خير كند . اين آقايان نمي دانند كه تا پايان سال 89فقط سه ماه باقي مانده!





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: