فرهنگسرای شفق برگزار می‌کند:
ششمین حراج آثار هنری دانشجویان و هنرمندان


اخبارچاپ: فرهنگسرای شفق با هدف ایجاد بستری مناسب جهت عرضه و فروش آثار هنری دانشجویان و هنرمندان، ششمین حراج آثار هنری دانشجویان را برگزار می‌کند.

 به گزارش اخبارچاپ و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای‌ شفق: فرهنگسرای شفق با هدف ایجاد بستری مناسب جهت عرضه و فروش آثار هنری دانشجویان و هنرمندان، ششمین حراج آثار هنری دانشجویان را برگزار می‌کند.
دانشجویان علاقه‌مند به حراج آثار هنری خود می‌توانند از هم اكنون با مراجعه و یا تماس با دبیرخانه این برنامه در نگارخانه فرهنگ سرای شفق و تكمیل فرم ثبت نام جهت شركت در این برنامه اعلام آمادگی نمایند. این حراج چهارم تا نهم دی ماه سال جاری در نگارخانه شفق برگزار خواهد شد.
آثار ارائه شده در این نمایشگاه باید محصول خلاقیت‌های فردی خود هنرمند باشد؛ به همین منظور آثار ارسال شده به دبیرخانه ششمین حراج آثار هنری دانشجویان و هنرمندان پس از بررسی توسط گروه اجرایی نمایشگاه با توافق خود هنرمندان قیمت‌گذاری و جهت حراج به نمایش گذاشته می‌شوند.
شایان ذکر است اولین حراج آثار هنری دانشجویان 29 آبان ماه سال گذشته در نگارخانه شفق برپا شد.
فرهنگ سرای شفق در خیابان سیدجمال‌الدین‌اسدآبادی خیابان 21 بوستان شفق واقع شده است و همه روزه از ساعت 9 تا 17 آماده پاسخگویی به علاقه‌مندان می‌باشند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۱۷ آذر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: